piektdiena, 2016. gada 21. oktobris

Par un ap garšvielām...

Bilde no interneta.
Tā kā tuvojas mana dēla Dzimšanas diena, precīzāk tā būs jau rīt, protams mājās veicu ģenerāltīrīšanu tāpat kā pavasarī.
Šodien pieķēros virtuves skapim un nonākot līdz groziņiem ar garšvielām, secināju ko ļoti skumju.
Paņemot rokās vienu paciņu, secināju, ka derīguma termiņš jau ir beidzies, izejot cauri visām - 80% nonāca miskastē....
Ja godīgi, esmu šokā, nekad nebiju pievērsusi uzmanību, ka garšvielām ir tik īsi termiņi. Man puse vienkārši bija neatvērtas.
Tāpat arī ziemā pirktā garšviela (uz atlaidēm) - Piparkūkām, aizlidoja miskastē. Jauki, nopirkt garšvielu, kura nemaz līdz piparkūkām nenodzīvo. :)
Tāpēc, iesaku, pērkot garšvielas, pievērst uzmanību derīguma termiņam. Arī es tagad visas skatīšos un pirkšu tādas, kur termiņš ir vismaz 1.5-2 gadi, jo man žēl pilnus iepakojumus mest miskastē.
Lūk tādi mājsaimnieces atklājumi. :)
Likās, ka sausas garšvielas ir ar lieliem derīguma termiņiem un pirku es tās uz nebēdu, lai tiešām būtu mājās tas, kas varētu būt nepieciešams pēc receptes. :)

3 komentāri:

  1. Man liekas ka garšvielas nemaz tā nebojājas, ja nu vienigi iekšaa paciņā jau salipušas vai kaa citādi izmainījušas pirmatnējo izskatu.

    AtbildētDzēst
  2. Paldies Jums. Es ari nezinaju . visu nometu ara((((

    AtbildētDzēst
  3. Paldies Jums. Es ari nezinaju . visu nometu ara((((

    AtbildētDzēst