pirmdiena, 2014. gada 27. janvāris

MAX FACTOR 2000 Calorie skropstu tuša, tonis black/brown

Nopērkot šo tušu, gluži vai ieelpoju skolas laikus. Tolaik mana mīļākā bija Max Factor Lash Lift (zilā iepakojumā ar zelta vāciņu), bet tad es uz ilgāku laiku aizmirsu par MaxFactor firmu kā tādu.

Decembrī ar lielu prieku atgriezos pie šīs firmas produktiem un nenožēloju! :)

Šoreiz par manu jauno mīluli - Max Factor 2000 Calorie skropstu tušu (pačukstēšu, ka šī tuša izstūma no līderiem manu ilggadējo favorīti - L'oreal Volume Million Lashes).

Šobrīd lietošanā man ir jau vairākas melnas tušas, tāpēc nedomājot ņēmu brūnu. Varu atzīt, ka brūnās tušas pēdējā laikā lietoju biežāk. Man liekas, ka uz manām acīm tās izskatās dabīgāk.

Tieši par šo tušu esmu lasījusi daudz labas atsauksmes. Un arī es pievienojos, šī tuša ir fantastiska!
Dievina šāda (klasiskā) veida otiņas.

Tuša ļoti labi uzklājas, dienas laikā nesmērējas un nenobirst. Ar noturību esmu apmierināta pilnībā.
Kā no rīta uzklāju, tāda tā vakarā arī ir.

Ilgi nedomājot, uzdāvināju šo tušu mammai uz Ziemassvētkiem (tikai melnā tonī) un arī viņa ir sajūsmā. Man prieks :)


Tušai piemīt neliels aromāts. Man ne īpaši tas patīk, bet varu atzīt, ka L'oreal tušai šis aromāts bija daudz spēcīgāks.

Ar <-----> Bez

Manuprāt, ļoti labs efekts!

Lietošanas laiks:
Viens mēnesis

Kur pirku?
Pirku veikalā Drogas, cena ar atlaidi bija ap 8.50EUR

Vai pirkšu vēl?
Viennozīmīgi varu pateikt, ka jā!

P.S. Vai esat mēģinājušas kādu no Max Factor tušām?

13 comments:

  1. Šito kaut kad biju uzkrāsojusi, ir diezgan ok. :)
    Man tušā vissvarīgākais ir birstele un efekts, šobrīd Maybelline Smoky Eyes un YSL Baby Doll ir favorītos.

    AtbildētDzēst
  2. MaxFactor ir vienīgās tušas, kuras neatstāj pleķus uz augšējā plakstiņa dienas laikā..no Drogās asortimenta ))) Pārsvarā lietoju False Lash Effect ;) Vairākas reizes esmu devusi iespēju Maybelline un L'Oreal tušām, bet nē...tās turpina pleķot ))

    AtbildētDzēst
  3. Patiešām ļoti skaists efekts. Ja vien atmiņa neviļ, tad no Max Factor neesmu lietojusi.

    AtbildētDzēst
  4. Efekts tiešām ir labs, būs jāmēģina! :)

    AtbildētDzēst
  5. Izskatās laba, vienīgais, kas mani attur no Drogu tušām - lielākā daļa ir simts reizes taisītas vaļā un jau pirms nopirkšanas ir vecas. Maybelline gan pēdējā laikā ir aizlīmētas ciet, kā ar Max Factor?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar to neesmu saskārusies, jo vienmēr ņemu kārtīgi aizlīmētas (var redzēt otrā bildē).
      Tikai vienu reizi paņēmu neaizlīmētu Essence gēla laineri, kurā vienreiz bija ar pirkstu iebraukts, protams, ka izmetu laukā un nopirku jaunu.

      Dzēst
  6. Max Factor kaut kā esmup piemirsusi, koferī vēl gandrīz tukšs mētājas kompaktais pūderis, kurš lietojas izcili lēni.. Kaut kā mani neuzrunā :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī īsti nebiju pievērsusi uzmanību šai firmai, un pa visu laiku biju lietojusi tikai tušu. Decembrī nopirku vēl tonālo krēmu, jo bija vilinoša cena. :))

      Dzēst
  7. Šī man agrāk (pirms 10 gadiem) ļoti patika, bet, nopērkot salīdzinoši nesen biju ļoti vīlusies :(

    AtbildētDzēst
  8. Pirms vairāk kā gada man bija šī tuša, tikai ar sarkanajiem burtiem. It kā, domāju, ka kādreiz pirkšu vēl:)

    AtbildētDzēst
  9. Man stāv tāda rezervē,agrāk nebiju mēģinājusi,kad pabeigšu visas iesāktās,ķeršos klāt! Vispār Max factor tušas no Drogu klāsta ir manas mīļākās,vienīgās,kuras nebirst,false lash patīk un zeltītā iepakojumā viena arī ir laba!

    AtbildētDzēst
  10. Mana favorīte ir Max Factor Masterpiece (zelta iepakojums). Man patīk tieši tušas otiņa', kad ir iespējams noklāt mazās skropsta acu kaktiņos. Kā arī tuša nesalipina skropstas un ļīdz ar to var klāt vairākas tās kārtas. Vienmēr pēc kāda laika atgriežos pie šīs tušas, bet katram jau savi iemīļotie produkti!

    AtbildētDzēst