sestdiena, 2012. gada 22. septembris

ArtDeco Glam Stars Liquid Eye Liner, tonis 7

Atradu Douglas veikalā par super cenu - 2.75ls, protams, ka nespēju noturēties un nepaņemt šo un vēl vienu toni, bet šodien par toni nr.7.

Smalka otiņa, man nedaudz nepatīk kā klājas, jo paliek tādas kā švīkas, vienā vietā stiprāk, otrā vājāk un tad es vēlreiz tā kā aizkrāsoju jau novilkto kontūru.

Tonis man ļoti patīk.

Noturība bez bāzes uz maniem taukanajiem plakstiņiem - švaka, pēc 2 stundām jau bija ne īpaši patīkams skats. Mēģināšu ar bāzi, lai uzzinātu cik tad turas.

Uz manu super krāsojuma precizitāti neskatieties, jau esmu rakstījusi, ka šāda tipa lainerus ikdienā nelietoju un pēdējo 5 gadu laikā esmu krāsojusi labi ja reizes 3-4.
Tā kā novērtējiet krāsu, bet es mācīšos precīzāk zīmēt! :)

Veiksmīgas brīvdienas! :)

5 komentāri:

  1. ОЧень красивая подводка) И стрелки у тебя неплохие, что ты так про себя)
    А был ли там матово чёрная подводка? и ваще какие там цвета были по акции?)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо!
      Была такая и прозрачная с блестками и все.
      Похоже это какая то старая коллекция, так как там еше были тени очень красивые - 3 тона за 5лс, но голубых тонов, а мне такие не подходят. :(

      Dzēst
  2. cik saprotu, ka aplikators ir otiņa? ērti uzklāt?
    man līdzīgā tonī ir MUFE lainers :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. kā man ir teikts MUFE skolā, ir jāpraktizējas! tas ir tāpat kā ar nagu laku uzklāšanu, jo vairāk krāso, jo labāk sanāk ;)

      Dzēst