sestdiena, 2013. gada 31. augusts

Par auskariem: uzglabāšana, favorīti un jaunumi.

Skolas laikā es mainīju auskarus patstāvīgi. Man bija vesela kaste ar visdažādākā dizaina auskariem.

Gāja laiks un visi auskari man noglabājās rotu kastītē, kuru man nebija ērti lietot un es pārstāju mainīt auskarus. Un tas ievilkās uz vairākiem gadiem. Es vienkārši visu laiku staigāju zelta auskariņos, kurus man uzdāvināja vīrs.

Ideja par šādu rotu glabāšanu man radās veikalā, kur es arī iegādājos šo stikla deserta trauku, par nieka 0.39ls. :)

Šāds uzglabāšanas risinājums man šobrīd ir ļoti ērts. Kaudzi ar auskariem es jau esmu izmetusi un atstāju tikai tos, kuri man tiešām patīk un, kurus es tiešām nēsāšu.
Uz deserta trauka malām ir sakarināti auskari, kurus ir aiz kā pakarināt, bet pašā deserta traukā es uzglabāju auskarus, kurus nevar pakarināt (kādreiz arī rokassprādzes, pulksteni un matu gumijas).

Tālāk īsi pastāstīšu par saviem mīļākajiem auskariem un dažiem jauniem.

Šos man atveda no UK. Ļoti patīk. Vienu brīdi tie bija garāki par maniem matiem. Skats bija interesants. :)
Auskarus pērku reti, bet šie man iepatikās. Neesmu vēl nēsājusi. Pirku veikalā Centro par nieka 0.49ls
Šos man šomēnes atveda no UK. Neesmu vēl nēsājusi.
Šis bija mīļš pārsteigums no vīra, kad tikko bijām iepazinušies. :) Ļoti mīļa atmiņa.
Taisīti uz pasūtījumu. Ļoti patīk, kaut gan ir diezgan smagi.

Arī taisīti uz pasūtījumu. Velku uz daudziem svētkiem, jo labi piestāv pie melnām un baltām drēbēm.

Pēdējie pirkumi šajā mēnesī, jau esmu rakstījusi par šiem. Vienkārši fantastiski. Kādus no šiem diviem obligāti velku katri dienu.

Kā Jūs uzglabājat savus auskarus?

3 komentāri:

  1. Man ir stikla šķīvis dārgajiem auskariem un skaista stikla bļodiņa pārējiem. Auskarus nēsāju reti, visbiežāk Guess sirsniņauskarus.
    Rotas principā nenēsāju, bet man to ir diezgan daudz. Būs jāuztaisa raksts par rotu kolekciju.

    AtbildētDzēst
  2. Man ir speciāla rotu daudzstāvu lādīte un katrā stāvā dzīvo dažādi ''iemītnieki'' (:D) - auskari, ķēdītes, lielās kaklarotas utt. :)

    AtbildētDzēst
  3. Es pirms pāris gadiem, atceros, ja aizmirsu auskarus uzlikt, skrēju uz mājām atpakaļ. Tagad kaut kā esmu pārgājusi uz kaklarotām. Tas nozīmē, ka kaklarotas drīz apniks un atkal ierotēs auskari!
    Tie taureņi ir ļoti skaisti.

    AtbildētDzēst