trešdiena, 2012. gada 19. septembris

VIDEO! Sleek i Divine Storm

Šoreiz tikai video, jo nolēmu nedaudz papētit jauno video apstrādes programmu.
Nākamais raksts būs ar foto.

Jauku skatīšanos!
Un labprāt gaidīšus komentārus un ieteikumus!


7 komentāri:

  1. Video man ar patīk, ir forši.
    Taču, ja drīkstu piekasīties, tad jāsaka, ka man intro likās nedaudz par garu. Kā arī mēģini mazliet pavariēt ar apgaismojumu, jo gaišākos toņus un svačus uz rokas gandrīz nevar saredzēt apgaismojuma dēļ. :(

    AtbildētDzēst
  2. Un lūdzu, labāk ar otiņu, nevis pirkstiem :( Es tajā mirklī pārstāju skatīties. Man liekas, ka tas tāpat kā pa ēdiena šķīvi ar rokām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neesmu nevienu youtube blogeri redzējusi, kura stāstot par saviem pirkumiem un taisot svatčus izmantotu otu. Tātad visas ēd ar rokām.

      Dzēst
  3. Video,manuprāt,ir labs,ātri parādīti visi toņi.Saki,lūdzu,cik maksā piegāde,es arī gribētu sev pāris paletes!? ;-)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piegāde bija ap 2 dolāri un plus vl nodoklis, man par vienu paleti bija 2 dolāri.
      Kopā samaksāju 12 dolārus - ap 7ls

      Dzēst