pirmdiena, 2015. gada 13. aprīlis

Pēdējie pavasara pirkumi

Sveiki!
Nolēmu pastāstīt par pēdējā laika pirkumiem.
Daļai bildes interneta plašumos neatradu, tāpēc vienkārši pastāstīšu. :)

Pirmie bija MAC pirkumi:
  • MAC Select Moisturecover (konsīleris), tonī NW15;
  • MAC Fluidline Eye-liner Gel (gēla acu laineris), tonī Macroviolet.

Un šo brīvdienu pirkumi, tie, kas bildē:
  • Adidas botas (protams, ka no mana mīļotā outleta, par kuru jau daudz reizes esmu rakstījusi), cena 41 eur;
  • Marco Tozzi kurpes, cena 55 eur (ar NS King klienta karti).
Tas kam bildes neatradu:
  • Pavasara jaka ļoti skaistā smilšu krāsā no veikala Peek & Cloppenburg, cena ap 60 eur;
  • Džemperis no veikala Lindex no Holly & Whyte sērijas, ar atlaidi 10 eur.
Pavasaris priecē :)

4 komentāri:

  1. Kā tev Macroviolet? Man tas ir, bet nepatīk šimmeris iekšā

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es vēlējos, lai tas tomēr uz acīm izskatās nedaudz gaišāk.
      Man kopskatā ir par tumšu. :(

      Dzēst
    2. Man gan Macroviolet ļoti patika, tas laikam atkarīgs no tā, cik smalku un izteiksmīgu līniju vēlies :)

      Dzēst
  2. Joprojām lietoju Macroviloet, nemaz neko citu nevajag :)

    AtbildētDzēst