otrdiena, 2013. gada 3. decembris

Tigi Bed Head Straighten Out līdzeklis pret matu pūkošanos

Es ļoti skeptiski skatos uz līdzekļiem, kuri ir jāsmērē matos. Vienmēr, labāk izvēlos tos, kuri ir jāpūš.
Man ir plāni mati un tajos ir ļoti viegli iesmērēt par daudz.

Šo līdzekli pirku Baltic Beauty 2013 izstādē, pie stenda paprasot ko tādu, no kā mati, mitra laikā, nepaliks pūkaini (piekrītiet, daudziem tā ir problēma).

Man tika ierādīts šis līdzeklis.

Kādu laiku jau esmu lietojusi šo līdzekli un bijusi gan mitrā laikā, gan sausā un šodien pastāstīšu savas domas jums!

Aizdomājos par to, ka interneta aprakstos (jā, uz pudeles nav apraksta latviešu valodā!) raksta, ka šis līdzeklis ir ideāls lietojot matu taisnotāju, bet tajā pat laikā netiek nekas norādīts par temperatūru līdz kādai tā aizsargās matus.
Kad par šo es pajautāju konsultantei izstādē, man atbildēja, ka es varu taisnot ar fēnu un nodarīt mazāku kaitējumu, ja es nelietoju vēl papildus aizsardzību, jo jā, šim līdzekli aizsardzības nav. Kā tad ir?

Darīju, kā raksta instrukcijā, ieklāju mitros matos un izķemmēju, lai ieklājas vienmērīgi.
Man ļoti patika, ka mati saka žūt un tie neviļņojās, tie bija diezgan taisni un ja vien nepūkotos, tad būtu pavisam labi.
Mati bija smagnēji, bet tajā pat laikā neizskatījās netīri un taukaini. Ilgu laiku jau biju meklējusi līdzekli, kurš man dotu šādu efektu.

Tad es matus iztaisnoju ar matu taisnotāju un viss bija skaisti līdz brīdim, kad es devos laukā, kur bija nolijis lietus (tātad mitrs gaiss), diemžēl mati sāka pūkoties kā līdz šim to ir darījuši.

Nākamajā reizē es izdarīju visu to pašu, tikai pirms taisnošanas iepūtu matos vēl savu mīļāko OSIS+ aizsardzību pret karstumu. Tad gan izejot mitrā gaisā mati tik stipri nepūkojās.
Bet es uzskatu, ka maniem matiem tāds daudzums līdzekļu ir jau par daudz.

Mans viedoklis:
Esmu neizpratnē par karstuma aizsardzību, kas man ir svarīgi, tāpēc man ir grūti atbildēt, vai šo līdzekli pirktu vēlreiz.
Iespējams, ka par izstādes cenu jā, bet par pilnu cenu nē!

Veikals un cena:

Diemžēl neatradu šo līdzekli salon24.eu mājas lapā (kuras stendā es to pirku), bet ja pareizi atceros, tad Stockmann redzēju šo un cena bija ap 10-11ls.
Es izstādē to pirku par 7ls.

1 komentārs:

  1. Es arī š o iegadājos izstādē, bet vēl nevaru saprast vai man patīk vai nē... :)

    AtbildētDzēst