pirmdiena, 2014. gada 17. novembris

Kérastase Elixir Ultime Grand Cru matu eļļa

Pieļauju, ka 7 mēneši ir pietiekoši ilgs lietošanas laiks, lai beidzot pastāstītu Jums savas domas par šo eļļu.

Pirms šīs eļļas iegādes es lietoju L'oreal Professionel Absolut Repair matu eļļu, par kuru stāstīju >šeit<, un biju ļoti apmierināta ar to, bet Kérastase eļļa bija mans sapnis pēc daudzu atsauksmju izlasīšanas, tāpēc es gaidīju, kad beigsies visas manas eļļas un es varēšu mēģināt ko jaunu.

Es ilgi nevarēju izlemt, kuru tad no visiem Grand Cru veidiem man vajag un nolēmu apstāties uz universālās versijas, nevis tām, kuras ir domātas noteiktiem matu tipiem.


Par šo eļļu biju lasījusi, ka to lietojot, nav "uzņemšanas" efekta. Tātad tā "strādā" tikai tad, kad tu to lieto.
Es nevaru apgalvot, ka tā nav, jo daļēji tā arī ir.
Ļoti ilgi es nešķīros no šīs eļļas un lietoju pēc katras mazgāšanas reizes, bet kad sāku lietot to retāk, pamanīju, ka, ja es to nelietoju, tad mani mati nav tik gludi, spīdīgi un patīkami mīksti kā lietojot šo eļļu. Skumji.
Bet kamēr man šī eļļa ir, tikmēr es to lietošu un priecāšos par saviem skaistajiem un koptajiem matiem! :)
Pirkumu nenožēloju, jo pamēģināt tiešām bija ļoti interesati. Ja vēl efekts saglabātos vēl kādu laiku pēc ilgstošas lietošanas, tad pavisam būtu jauki! :)

Veikals:
Kolonna frizētavas, feelunique.com un citi veikali, kuros nopērkama šīs firmas produkcija

Cena:
Par komplektu (125ml+travel size) es samaksāju 36 EUR

Lietošanas laiks:
7 mēneši

Vai es pirktu vēlreiz?
Pēc šīs eļļas vēlos pamēģināt Morocoonoil eļļu, tāpēc nē, nepirktu.

3 komentāri:

  1. Man bija interesanti kā tev patiks šī eļļa. Es tikai tagad sāku iepazīties ar Kerastase produkciju, man ļoti patīk! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tagad vēlos pamēģināt kādu matu masku, bet nezinu vai ir jēga to lietot bez šampūna un kondicioniera.

      Dzēst