ceturtdiena, 2014. gada 23. janvāris

Tangle Teezer - atsauksme

Beauty pasauli vienā mirklī pāršalca Tangle Teezer vilnis.
Šis vilnis tika arī līdz manīm un pēc ilgāka laika es iegādājos šo ķemmi izstādē, novembrī.

Domāju, ka ir pienācis laiks pastāstīt savas domas jums par ķemmi, kura no plaukta ir padzinusi visas pārējās un kļuvusi par manu vienīgo!


 Cik skaisti es izteicos sākumā, ne? :) Īstenībā šobrīd šī ķemme man ir vienīgā, jo iepriekšējās savu dzīvi bija nodzīvojušas un nācās no tām šķirties.

Iegādājoties Tangle Teezer es apmierināju savu kārtējo ziņkārības lēkmi. Diemžēl šī ķemme neatstāja uz mani "wow" iespaidu, bet viss nav tik slikti. Šo ķemmi lietoju un pagaidām lietošu.

Vienīgi varu minēt, ka pērkot to šoreiz, es būtu pirkusi parasto versiju. Jā, mani uzpirka zelta krāsa, mani uzpirka vāciņš, ar kuru šīs ķemmes lietošana ārpus mājas ir daudz vieglāka un kompaktāka, bet kad mājās man ātri vajag paņemt ķemmi, ātri izķemmēt matus, tā vienkārši sāk lidot. Tad, kad es ķemmēju matus, koridorā labāk nerādīties, jo varu netīšām iegāzt ar ķemmi. :)
Visur es lasu, ka šai ķemmei ir ļoti kompakta forma, kura ļoti labi iegulst rokā, bet man, diemžēl, tā neliekas un domāju, ka klasiskā versija, kura ir lielāka, manās rokās iegultu labāk.


Kā jau min ražotāji, šī ķemme atvieglo mitru matu ķemmēšanu un nerauj matus.
Par mitro matu ķemmēšanu es piekrītu! Tā tiešām, daudz, daudz vieglāk ķemmē mitrus matus un, gandrīz, bez jebkādām sāpēm. Ar iepriekšējām ķemmē es pat neriskēju tuvoties matiem, jo ir bijuši gadījumi, kad nesaproti, kā lai to ķemmi tagad dabū laukā!

Par raušanu nepiekritīšu. Tā rauj matus! Ne tik daudz cik parastās, bet rauj. Arī iepriekš man bija plastmasas ķemme un raušanas ziņā, tās ir identiskas.
Tā kā, ja vēlaties šo ķemmi iegādāties tikai šī iemesla dēļ, iesaku pameklēt vēl kādas alternatīvas, jo viss nav tik rožaini kā liekas.






Nesen, bērnudārzā, šo ķemmi ieraudzīju blakus skapīti un nodomāju, ka tiešām labs variants šādu kompakto ķemmi iegādāties bērnam!
Man ir dēls, tāpēc man tas nav aktuāli, bet ja nu kādam noder. :)

Vai es pirktu šo ķemmi vēlreiz un vai es taisos pirkt šīs ķemmes oriģinālo versiju?
Šo kompakto versiju es otro reizi vairs nepirktu, bet ir vēlme izmēģināt parasto versiju, jo tā ir lielāka. Un domāju atstāt šo jautājumu līdz izstādei, jo tad šīm ķemmēm ir labas atlaides.

Lietošanas laiks?
nepilni 3 mēneši

Kur nopirku?
Šo ķemmi es iegādājos Baltic Beauty izstādē un cena bija 7LS.

Kur nopirkt?
>Feelunique.com< - cena 16EUR ar bezmaksas piegādi un pārējās versijas >šeit<
>salon24.eu< - cena 19.90EUR un piegāde 7LS, ja pasūtījuma summa ir līdz 20LS (mājas lapā vēl nav info par EUR).
>serenity.lv< - cena 10.87EUR un piegāde sākot no 1.39EUR

15 comments:

  1. man līdzīgs viedoklis kā tev. man gan ir klasiskā versija, bet kopumā nekāda brīnumķemme nav, bet mitrus matus atšķetina vieglāk.

    AtbildētDzēst
  2. Es jau ilgu laiku nevaru saņemties šo ķemmi nopirkt, friziere slavē, bet man tā forma nešķiet ērta, man vajag kārtīgu ķemmes kātu! :D

    AtbildētDzēst
  3. Manas pinkas neizķemmē, lietoju tikai ārpus mājas (man ir parastā versija). Ja godīgi, gaidīju ko vairāk.

    AtbildētDzēst
  4. Man ir tāda pati ķemme...un ļoti patīk gan izmērs, gan rezultāts) matus nerauj ne mitrus, ne sausus, bet domāju tas ir tādēļ, ka man ir īsi mati )

    AtbildētDzēst
  5. Man arī ir klasiskā versija, bet pirmās pāris lietošanas reizes bija dikti sāpīgas. Man ir dabīgi lokaini mati, kurus ikdienā vsp neķemmēju, lai nebūtu kā pūdelis un tāpēc speciāli iegādājos šo ķemmi, lai lietotu to slapjos matos, pēc izmazgāšanas. Kā pirmo reizi to darīju, plastmasas sariņi tā iecirtās aiz naga, ka vēl nedēļu neko ar to pirkstu nevarēju izdarīt. Nezinu vai esmu tizla vai ir kāda cita problēma, bet biju dikti nikna uz ķemmi. Vajadzīgs laiks, lai aprastu ar sariņiem un ķemmes lietošanu. Man gāja smagi, bet nu jau esmu iemācījusies un viss štokos. Tikai pati ķemme, ja lieto to dušā, diezgan slīd ārā no rokām, tāpēc tādā ziņā - klasiskā ķemme ar rokturi man patīk labāk.

    AtbildētDzēst
  6. Jā, es arī laikam tomēr nepirkšu, jo man vajag ķemmi ar kātu, šis variants liekas neērts tieši formas ziņā.

    AtbildētDzēst
  7. Man gan matus nerauj. Protams, ir daži "kritušie kareivji", bet tie jau droši, ka dabīgā nāvē miruši. Iespējams, tas tāpēc, ka es sukāju matus ļoti lēnām un saudzīgi. Ideālākam efektam pirms tam iepriekš iesmidzinu Kiss My Face matu atšķetinātāju.
    Esmu ar abām rokām par šāda tipa ķemmēm. Ar kātu ir pieejama versija no Macadamia, tā man pat bišķi labāk patīk.

    AtbildētDzēst
  8. Man šī ķemme neiedzīvojās. Nopirku, palietoju kādu mēnesi, bet tagad pat nezinu kur viņa ir. Cik pēc atsauksmēm esmu sapratusi, tad īpaši šo ķemmi iemīl garu un biezu matu īpašnieces. Bet, man viņa likās neērta, salīdzinājumā ar parasto ķemmi, bet par cik man ir diezgan plāni mati, tad manējos viņa tikai saplacināja.

    AtbildētDzēst
  9. Man arī ir šis prieks, tikai ar leoparda printu virsū. Mazais Tangle Teezer man arī ne visai patīk, lietoju tikai braucienos un tas rauj matus vairāk nekā oriģinālā versija.

    AtbildētDzēst
  10. Man ir tieši šāds pats - patīk nu ļoti, gan sausos, gan mitros matos. Mati man mazliet pāri pleciem, plāni un viegli, tāpēc laikam esmu tādā sajūsmā. Plaukstas man arī maziņas, prasītos pat vēl mazāku izmēru tai ķemmei. Būs pilnāka atsauksme arī no manis, kad saņemsos.

    AtbildētDzēst
  11. Ļoti gaidīju atsauksmi no kādas par šo ķemmi un beidzot sagaidīju. :) Pēc izstādes redzēju, ka visas sapirkušās, bet es par tādu dzirdēju pirmo reizi un vispār nesapratu, kur tik neglīta ķemme var būt! :D Tagad saprotu, ka nekādu brīnumlietu neesmu garām palaidusi. :)

    AtbildētDzēst
  12. Es arī uz TT skatos un nevaru saprast vai man vajag :D

    AtbildētDzēst
  13. Piekrītu par ķemmes izmēru. Mums laikam Latvijā ar plaukstām nav kaut kas ok, jo man arī neliekas manām plaukstām tā forma ērta. :D
    Mitros matos man ļoti patīk to lietot, praktiski nerauj laukā matus, bet ar sausiem kā kuru reizi. Kad ir bijušas stingras lokas, tas izķemmē lieliski, bet ja mati ir taisni, tad pinkojas un rauj laukā. :(

    AtbildētDzēst
  14. Vai var šo ķemmi iegādāties Rīgā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Var :)
      Vispieejamākā vieta, iespējams, ir Stockmann.

      Es jau esmu iedāgājusies otro un lietoju ar lielu prieku.

      Dzēst