sestdiena, 2013. gada 8. jūnijs

Pirmais gadiņš paskrējis!

Gadu atpakaļ, tik pat saulainā un skaistā dienā, aizsākās mana bloga ēra.
Tad es vēl nezināju, cik stipri tas mani aizraus.
Visi mani tā brīži hobiji pavirzījās malā un pasaule ap un par kosmētiku, blogu, skaistumu kļuva par manu galveno hobiju. Šī gada laikā tas ir nostiprinājies un palaidis dziļas saknes.

Šī gada laikā es esmu iemācījusies ļoti, ļoti daudz. Par to jāsaka paldies citām blogerēm!
Tagad es saprotu cik daudz dod šī blogu pasaule. Ja kādreiz, kaut ko pērkot es nedomāju vai man to vajag, vai man tas derēs utt., tad tagad es visu atrodu blogos un tiešām, jau daudzas reizes atsauksmes mani ir atturējušas no nekam nevajadzīgiem pirkumiem.

Paldies maniem lasītājiem, zinu, ka daudzas reizes manas atsauksmes ir noderējušas un tas dod milzīgu spēku rakstīt un rakstīt!

Paldies visiem, kas ir ienākuši manā blogā!

P.S. Un liels paldies manam vīram, kurš visu manu hobiju uztur. :))))

13 comments:

  1. Sveiciens 1. gadiņā, lai arī turpmāk izdodas tik jauki un interesanti raksti :))

    AtbildētDzēst
  2. hip,hip- urraaa :))
    Lai izdodam arī turpmāk. :) Malacis,spēku un izturību. :)

    AtbildētDzēst
  3. Es arī sūtu sveicienus, lai ir spēks un radošums to visu tā arī turpināt. :)

    Piekrītu par blogu pasauli, novēlo katram atrast vismaz vienu lietu, kura no sirds sniedz prieku, tad arī visas jaukās lietas pakārtojas tam līdzi. :)

    AtbildētDzēst
  4. apsveicu un novēlu, lai iedvesmas netrūkst arī turpmāk! :]

    AtbildētDzēst
  5. No visas sirds sveicu ar pirmo bloga gadiņi!!! ;*

    Rakstīt blogu ir viegli, bet rakstīt pamatoti, skaisti un radoši nav viegli!! Novēlu izturību, radošumu un veiksmi!!

    AtbildētDzēst
  6. Milzīgs paldies visiem par sveicieniem!
    Prieks, ka šeit blogo tik daudz jauku un patīkamu cilvēku!

    AtbildētDzēst
  7. Pievienojos apsveicēju pulkam :)

    AtbildētDzēst
  8. Apsveicu ar bloga gadiņu! Novēlu iedvesmu un centību jauniem, interesantiem rakstiem!
    Re kā, mūsu blogi ir gandrīz vienaudži :D

    AtbildētDzēst
  9. Sveiciens!
    Man ar nupat būs gads kā esmu aktīva lasītāja. Bija jau ideja arī pašai rakstīt, bet jūtu, ka nebūs tik daudz laika, lai visu darītu kvalitatīvi. Es gan atzīšu, ka blogu lasīšana mani ir pamatīgi "paputinājusi" nevis ļāvusi ietaupīt, jo slikto atsauksmju jau ir daudz mazāk kā to sajūsminošo un tā arī pašai gribas visu nomēģināt!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, laiku aizņem, ja gribi, lai viss būtu kārtīgi.
      Mizlīgu laiku aizņem arī fotogrāfēšana. Man pret to ir īpašas prasības. :)))

      Dzēst
    2. Jā, es jau pašā sākumā novērtēju Tavu bilžu kvalitāti, tur jau arī ir sāls, ka citiem tāpēc tā latiņa nevar būt zemāka :)

      Dzēst
  10. Apsveicu!
    Es jau domāju, ka raksti vairāk kā gadu, tas taču kaut ko nozīmē vai nē ;)?
    Novēlu iedvesmu un daudz lasītājus!

    AtbildētDzēst