pirmdiena, 2014. gada 13. janvāris

Guerlain Météorites Compact, tonis 02 Teint Beige

Šodien atrādīšu savu 2013 gada favorītu - Guerlain Météorites Compact (presēto pūderi).
Vēl pirms pirkšanas biju lasījusi, ka šī "it kā" skaitās klasisko meteorītu kompaktā versija.
Jau pēc pirmās svatčošanas veikalā, ir skaidrs, ka tā nav, jo šiem meteorītiem ir pilnībā savādāka funkcija, nekā klasiskajiem.

Pieejami ir 3 toņi - 01 Teint Rose, 02 Teint Beige, 03 Teint Dore.
Pēc svatčošanas sapratu, ka man piestāv tonis 02, tādu nu arī man draudzene uzdāvināja.

Varu atzīt, ka sākotnēji mani uzpirka dizains. Pat atnesot mājās es uzreiz to nesāku lietot, jo man pietika tikai ar baudu, ko guvu no vizuālā izskata un paturēšanas rokās. Un protams arī pasmaržošanas, jo kā jau es rakstīju iepriekš - Guerlain smaržo pat tušas!

Vēl tad, kad tikai skatījos šo pūderi internetā, man likās, ka iepakojums ir metāla, bet jau pirmajās atsauksmēs, ko es izlasīju, uzzināju, ka tā nav un iepakojums ir plastmasas.
Ļoti kvalitatīvs iepakojums, jo pat paskatoties dzīvē uz to, uzreiz nemaz nevar saprast, ka tā ir plastmasa.
Daudz esmu lasījusi un redzējusi atsauksmes par to, ka pat ar plastmasas iepakomu, šis pūderis esot ļoti smags un neparocīgs līdzi nēsašanai. Man gan tā neliekas un šim es nepiekritīšu. Manuprāt ne ar ko neatšķiras no citiem kompaktajiem pūderiem.


Pūderim ir matēts efekts. Ļoti laba sedzamība un noturība. Man bez problēmām turas apmēram 6 stundas un tad ir jāpielabo, jo āda sāk nedaudz spīdēt.
Neskatoties uz niecīgajiem 7 gramiem produkta, tas ir ekonomisks.
Komplektā nāk ļoti ērts un mīksts spilventiņš pūdera uzklāšanai, kuru var izmantot arī ārpus mājas, ja līdzi nav otas.
Pūderim ir standarta Guerlain zīmola iepakojums
Pats pūderis pārdodas skaistā samta maisiņā, kā jau lielākā daļa Lux kosmētikas.

Mans viedoklis:

Mans viedoklis par lux kosmētiku pēdējā gada laikā ir mainījies vairākas reizes. Sākumā es vispār biju pārliecināta, ka kosmētikai nav nekādas atšķirības no parastās Drogu kosmētikas (domāju, ka daudzi tā domā) un teicu, ka netaisos maksāt tik lielu naudu par kosmētiku, ja ir lietas, kur es labāk varu ieguldīt šo naudu.
Varu atzīt, ka atlika tikai pamēģināt pēc ilgas pauzes un jau ar pieaugušāku skatījumu un mani tas ievilka!
Šobrīd es varu atzīt, ka ne vienmēr Lux kosmētika attaisno cerības un arī es jau ar savu īso pieredzi esmu apdedzinājusies, bet šis pūderis spēja kļūt par manu favorītu un mīluli!
Tas ir tik neredzams uz sejas un tik labi izskatās un maskē nelielas nepilnības, pat bez tonālā krēma.
Atliek tikai uzklāt sejas krēmu un tad šo pūderi un seja izskatās daudz veselīgāka ar daudz patīkamāku toni.
Šis pūderis man tiešām patīk un es to lietoju ar lielu baudu un varu noteikti atzīt, ka pirkšu vēl!

Lietošanas laiks:
4 mēneši

Veikals un cena:
Lasīju, ka šobrīd pūderis tiek izņemts no pārdošanas (bet gan jau, ka kaut kur vēl var atrast), bet vietā būs identisks pūderis, tikai savādākā iepakojumā.
Manu man draudzene pirka veikalā Stockmann, cena bez atlaides bija 34LS.

9 komentāri:

  1. Ļoti skaisti šie pūderi un protams tieši bronzeri un meteorīti skaitās Guerlain jājam zirdziņi. Profesionālai lietošanai un klientiem Latvijā diemžēl šis būtu padārgs produkts, jo kā mēs zinām, Par grimu cilvēki nevēlas maksāt vairāk, pat ja strādā ar super labdiem, dārgiem materiāliem. Bet personiskai lietošanai, noteikti skaists un jauks produkts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Guerlain ar Meteorītiem ir trāpījis tieši desmitniekā!

      Dzēst
  2. Es uz šo skatījos Stockmanī uz atlaidēm (cena bija ap 18 ls), bet sapratu, ka darbojas pluss mīnuss kā parastais pūderis, tāpēc nepaņēmu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas arī ir parastais pūderis. Tikai citas firmas, cenu kategorijas un kvalitātes. :)

      Dzēst
  3. Katram uz kosmētikas plauktiņa vajag vismaz vienu produktu, kurš ir nedaudz dārgāks virs vidējā, labi izskatās un smuki smaržo, šis noteikti tāds ir + ja vēl pats produkts labs, dizains ļoti patīk! :)

    AtbildētDzēst
  4. Man ir parasti Meteorīti arī #2, ļoti patīk kā smaržo, kad atnesu mājās bija velme aiziet uz veikalu un nopirkt vēl :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir parastie, arī N2 :)))
      Tikai man kaut kā viņi nelietojas šobrīd. :(

      Dzēst
  5. Man gan tas beidzās vienā rāvienā, nepaspēju attapties, kad jau redzēju tam dibenu! :)

    AtbildētDzēst