piektdiena, 2012. gada 9. novembris

Mans pirmais gelish

Esmu liela gēlu nagu piekritēja, un jo garāk, jo labāk. :)
Šoreiz gan nolēmu pamēģināt gelish.

Negāju pēc rekomendācijām, vienkārši pierakstījos tuvākajā salonā.

Ar rezultātu esmu apmierināta!

Diemžēl pirms nedēļas nolauzu savus garos nagus, tāpēc tādi īsi strupulīši. :(

Rīt jāapmeklē liels pasākums, tāpēc vakar arī pabiju pie friziera un veicu kardinālas pārmaiņas savā imidžā. :)))
Gelish krāsu izvēlējos tumši violetu, jo rīt man būs pelēkas krāsas tērps un manuprāt labi ies kopā.

11 comments:

  1. es rīt iešu uz kāzām, tāpēc vakarā noteikti ar lakošu nadziņus :) es pa vasaru taisīju gelish kājām...un pēc 2 nedēļām man jau tā riebās tie nagi :) jo krāsa bija apnikusi (kaut gan speciāli izvēlējos neitrālu toni). tā kā gelish nas priekš manis :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu esmu pieradusi pie gēla nagiem, kur arī ilgi krāsa nemainās, tāpēc tas mani vismazāk uztrauc. :)

      Dzēst
  2. Tonis superīgs un Gelish ir vispār izdevīgāks piedāvājums nekā mākslīgie nagi. :)

    AtbildētDzēst
  3. kāpēc izdomāju gēla nagus noņemt? es jau ilgus gadus staigāju ar gēla nadziņiem, sāk apnikt.. arī domaju mož ka noņemt.. bet neesmu izlēmusi vēl.
    kā tavi nagi uzvedas, kad noņēmi gēlu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man apnika maksāt par korekcijām, liku pie labas meistares, bet attiecīgi 18ls.
      Saviem nagiem nebija nekādu problēmu pēc noņemšanas.
      Tad ilgi staigāju pat nekrāsojot, bet tagad sagribējās kaut ko, ja jau jābrauc uz lielu tusu.

      Dzēst
    2. labi ka tā, man jau bažas ka nagi nebūs labākajā stāvoklī.
      arī par korekcijām maksāju ap 17-18 latiem, bet varu nostaigāt ar tiem līdz 6 nedēļām nevienu nagu nenolaužot.

      Dzēst
  4. Uzraksti pēc tam, kā ar noturību. Mans pirmais gelish man sagādāja vilšanos, jo jau pēc dažām dienām viens nags nolupa, turklāt šajā laikā neveicu nekādus mājas darbus.

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti skaista krāsa! Un man šķiet, ka tumšie nagi izskatās labāk īsi :)

    AtbildētDzēst