piektdiena, 2013. gada 27. decembris

Decembra pirkumi

Šodien arī mana Secret Santa dāvaniņa sasniedza savas jaunās mājās, precīzāk nonāca pie Daces (lasiet >šeit<). Tad nu var uzelpot, jo visu laiku stresoju, vai viss aizies un kādā stāvoklī. :)

Bet es šodien jums atrādīšu visus decembra pirkumus. Šomēnes nolēmu veidot rakstu par visu mēnesi kopā. Pirkumu nav daudz, tāpēc ātri pārskriesim pāri. :)

  • Max Factor Smooth Effect tonālais krēms, tonis Natural, vēl neesmu īsti izmēģinājusi un sapratusi, patīk vai nē.
  • Max Factor 2000 Calories skropstu tuša, tonis Brown/Black - man ļoti, ļoti patīk!
  • China Glaze nagu lakas, toņos Man Hunt, Thunderbird, Pink Plumeria, Ahoy!
  • Estee Lauder Pure Color vaigu sārtums, tonis 08 Peach Passion, nopirku šo, kaut gan vēlējos Chanel ziemas kolekcijas, bet nokavēju. Ar Estee Lauder neesmu īsti apmierināta, bet par to es uzrakstīšu atsauksmē.
  • Rimmel Match Perfection konsīleris - par savu cenu, pagaidām liekas, ka ir ok.
  • Inglot mākslīgās skropstas un līmīte - neko pateikt nevaru, jo tikai vakar nopirku.
  • Inglot gēla laineris, tonis 89 - ļoti, ļoti patīk, tikai varēja būt nedaudz košāks tonis.
  • Inglot acu ēnas.
  • Inglot ota, nr. 3P, no dabīgajiem ponija sariņiem - pirku kā aizstājēju Sigmas otai.

17 comments:

  1. Apskatījos tavu dāvanu,malacis,lielisks risinājums un domāju noderēs svētku make up!
    Par Rimmel konsīleri esmu dzirdējusi dažādas atsauksmes,kā tev ar sedzamību?Tumšos lokus nomaskē?Es vēl skatos uz wake me up konsīleri,bet tas tāds diezgan dzeltens priekš paša gaišā toņa!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Par konsīleri, neteikšu, ka nomaskē perfekti. Ir redzami un pēc stundām 4-5 ir jau izteiktāki. Bet es neesmu vēl atradusi labāku variantu. :(

      Dzēst
    2. Man no lētā gala patīk Max factor konsīleris ar aplikatoru,tas gan diezgan labi maskē un turas labi,bet beidzas zibenīgi,jo viņa tur ir kādi 2ml,un par 8ls nav diez ko izdevīgi,ja lieto katru dienu 3 nedēļas un jau nav. :(

      Dzēst
  2. Uh, super daudz Inglot niecieņu :) Visi patīk kas tev ir iegādāti :) Gēla laineris vispār ir super super super produkts :) Par Este Lauder ar gribu zināt- jo viņiem jau tā precīte nav tāda lēta...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Estee Lauder man galīgi nepatīk pigmentācija. Izberzu jau viņu ar birstīti, cerībā, ka labāk uzņemsies uz otas, bet nekas īpaši nemainījās. Ja salīdzina ar Inglot sārtumu, tad tam pigmentācija ir reizes 4 labāka.

      Dzēst
  3. Super pirkumiņi! Man dikti patīk Inglot produkti (pagaidām nekas slikts nav vismaz trāpījies) un China Glaze nagu lakas arī superīgas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šīs ir manas pirmās China Glaze, un varu atzīt, ka man patīk labāk par manām Orly miniatūrām! :)

      Dzēst
  4. Atbildes
    1. Zilo nagu laku vēlos atrādīt, kad būs nagi paaugušies. Šobrīd tiem ir kritisks moments un tiem man ir nolīdzināti pat ne uz nullīti, bet jau uz mīnusu :))))))

      Dzēst
  5. Apsveicu ar piekumiņiem! Gaidīšu atsauksmes par Inglot produktiem! Man jau visi patīk, kas man ir un gribas vēl un vēl :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī šobrīd Inglot ļoti patīk un domāju, ka nākamgad diezgan bieži tur ciemošos :)

      Dzēst
  6. Es arī par Inglot pirkumiem un lakām gribu vairāk dzirdēt, forši pirkumi! :)

    AtbildētDzēst
  7. Forši pirkumi :) un nagu laku toņi fantastiski :)

    AtbildētDzēst
  8. Forši pirkumi, es arī gribētu šo visu. :)

    AtbildētDzēst