trešdiena, 2013. gada 18. decembris

Matu ieveidošana ar lokšķērēm. Jaunākās tendences.

Daba mani ir apveltījusi ar plāniem un pūkainiem matiem. Jebkurš mitrums un mati ir kā švamme.
Tāpēc savus matus es gandrīz vienmēr veidoju, citādi tiem ir ne pārāk skaists izskats.
Ilgu laiku es matus taisnoju, bet, piekrītiet, viena frizūra apnīk un ir vēlmes pēc kaut kā jauna. Tad pienāca laiks, kad es biju sapirkusi kaudzi dažādu ruļļu un centos sadraudzēties ar tiem. Bet ātri vien man tas apnika, jo gulēt, pat ar vismīkstākajiem, bija ļoti grūti un man nepatika arī tas, ka vienmēr sanāca viens un tas pats - pūdeļgalva. Es nevarēju koriģēt lokas tik daudz, cik es to varu ar lokšķērēm.
Šobrīd izklaidējos ar tām, tāpēc pētu, kādas tad ir jaunākās tendeces matu veidošanā ar lokšķērēm.


Domāju, ka lielākai daļai (arī man līdz noteiktam laikam) vārds "lokšķēres" asociējas tikai ar šo:

Pieļauju, ka daudzi šādu brīnumu ir redzējuši savām mammām vai citām radiniecēm. Un vienmēr mēs tikām brīdināti, ka, lai neaiztiek. Karsts!!! :)

Un tās perfektās lokas, kuras vienmēr sanāca ar šādām lokšķērēm:
Avots:www.moy-rebenok.ru
Vēlāk šādas lokšķēres sāka ražot dažādu diametru lielumos.
Tad arī es iegādājos savas, kuras vēl joprojām man kalpo (un, ak vai, šobrīd ir manas vienīgās :) )

Pēc iegādes, tās pāris gadus stāvēja noliktas malā, jo es nevarēju ar tām sadraudzēties. Man nepatika rezultāts, man nebija pacietības utt.
Es nezināju, ka ieveidošana no apakšas nav vienīgais veids, kā ieveidot matus (un arī nerāvos to izzināt).
Man vienmēr sanāca lokas, līdzīgas šīm:
Avots:http://www.let-it-bio.com
Un tikai, kad es dažus gadus atpakaļ sāku skatīties beauty blogeres iekš youtube.com, es ieraudzīju, ka jau sen ir izdomātas savādākas lokšķēres un arī uztīšanas veids ir pilnībā savādāks.

Un uztīšanas veids ir no augšas, pieturot pie matu šķipsnas galiņa (nav vairs jākārto mati tajā piespiedējā, tad kārtīgi jārullē uz augšu utt).
Avots:http://tonysheridan.com
Un šādām lokšķērēm, bieži vien, nak komplektā pat speciāli cimdiņi, lai neapdedzinātos:
Es nenoskumu dēļ tā, ka manas lokšķēres vairs nav " trendā", izvilku tās no atvilknes un sāku lietot tādā veidā, kā aprakstīts augstāk.

Tā, kā, ja jums mājās ir aizķērušās vēl "vecā varianta" lokšķēres, arī jūs mierīgi varat tās izmantot uztinot šķipsnas no augšas un nekas nav jāpiespiež ar to piespiedēju. Vienkārši tinat pa virsu.

Tādā veidā, man sanāk skaistas "dabīgas" lokas.
Atkārtošos ar bildi:

Kāda ir jūsu attiecības ar lokšķērēm? Lietojat bieži, vai nelietojat nemaz?

9 komentāri:

  1. Man ir tas konusveidīgais aparāts (par šķērēm tak laikam nenosauksi), bet ar sevi man baigais slinkums darīties (man ir īsi mati, apdedzināties arī baigi viegli).. bet meitai princešu lokas un visādas citas frizūras ideāli ieveidot, ātri iet uz priekšu.

    AtbildētDzēst
  2. Es dikti gribu konusu, lokas tiešām iznāk smukas! Un cimdiņš arī noderētu, esmu diezgan neveikla, nemāku pat pīrāgus izcept bez apdedzinātiem pirkstiem! :D

    AtbildētDzēst
  3. Man ir konusveidīgās no Babyliss. Īsti nepatīk viņas - nēertas šķiet, nevar kontrolēt loku kritumu utt.. Modelēm, fotosesijām izmantoju vecā tipa Philips loku šķēres - mazākas, ērtākas un ātrāk lietojamas, bet - tinu gan pa virsu - efekts sanāk tāds pats kā ar konusveidīgo. Neatceros, kad būtu lietojusi to krampīti, lai iespiestu šķipsnu - nav vajadzības, jo tikai aizlauž matus.

    AtbildētDzēst
  4. Man ir tāds no jaunajiem loku taisītājiem :) tikai dikti resns .. mati tagad pa īsu, lai garlaikotos ar viņu :)
    Lokas vienmēr taisu ar savu taisnotāju, ātri un daudz labāk turās :)

    AtbildētDzēst
  5. Man ir vecās labās formas lokšķēres no Babyliss,lietoju ļoti reti,jo nav pacietības un man mati tādi,kuri ar visu laku labi,ka stundas 2 tur lokas! :( Bet,tā,kā esmu slinka ņemties ar lokošanu,atradu internetā jaunu lokotāju no babyliss,kurš šķipsnu pats ievelk iekšā,jāpagaida nedaudz,viņš nopīkst un loka gatava,ceru,ka saprati,skaidrojums ne visai labs sanāca. :)) Plānoju drīzumā tādu sev iegādāties,domāju būs ļoti ērts. ;)

    AtbildētDzēst
  6. Manā plauktā labu brīdi stāvēja vecmāmiņas lokšķēres. (Tādas, kā pirmajā bildē.) Nekad, nu nekad nesanāca tās lokas vienādas - vienā pusē lielākas, otrā mazākas, u.c. Atdevu tās atpakaļ. Tagad domāju, ka laiks ir iegādāties jaunas - konusveida, ceru beidzot iemācīties ņemties ar lokšķērēm un iegūt lielas lokas! Hehe.

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
  7. Tās konusa veida lokšķēres laikam tāds liels gribulis daudzām. Es nezinu, noteikti viņu sev nepirkšu. Man arī ir pūkaini un viļņaini mati, bet lokas turas nu tā, ne īpaši. It sevišķi, ja veidotas ar lokotājiem.
    Tad, kad man taisīja lokas ar konusu, viņas bija jau pazudušas pēc 4 stundām, ar visu laku utt. Bet reāli, man efekts nemaz nepatika. Izskatījās, ka tāds nav pat otrās dienas lokas, bet gan tādas līdz galam neizdevušās, lai lietots tas tika pareizi. :)

    AtbildētDzēst
  8. man ir gan parastās gan jaunā tipa lokšķēres. Lietoju abas, bet konusa veida lokšķēres man ne visai patīk, jo tos nav visai ērti lietot.

    AtbildētDzēst
  9. Man ir lielās lokšķeres, bet ir tikai viena problēma - lokas neturas tik ilgi, cik es gribētu, ļoti ātri mati atkal paliek taisni. Šodien saņēmu no Feelunique Goldwell līdzekļi lokošanai, redzēsim kas un kā, cerība mani vēl nepamet.

    AtbildētDzēst