sestdiena, 2013. gada 28. decembris

INGLOT gēla acu laineris, tonis 89

Par Inglot gēla laineriem lasījusi biju jau sen. Bet aizbraucot uz veikalu, vienmēr aizmirsu. Šobrīd visas vēlmes esmu sarakstījusi uz papīra, tāpēc, beidzot, pērku to, ko tiešām vēlos.
Decembrī nopirku šo laineri un uzreiz sāku lietot un nevaru beigt priecāties.
Un tieši šodien man sanāca ļoti labas bildes, tāpēc steidzu atrādīt jums! :)

Iepakojuma kastīte tāda pati kā visiem Inglot produktiem. Jauki, kad firma padomā par tādu "odziņu". Varu atzīt, ka arī mani tas daļēji uzpērk un manās acīs šī firma ir augstāk, kā dažas Drogās sastopamās firmas (kaut gan cenas zemākas), bet šodien ne par to. :)


Pašam lainerim ir ērts iepakojums - trauciņš ar noskrūvējamu vāciņu.
Ļoti eleganti izskatās starp pārējo kosmētiku.
Uzraksts Inglot ir uz trauciņa sāniem, melniem burtiem, kuri nav īpaši redzami, jo pats laineris ir tumšs.

Lainera konsistence man atgādina sviestu. :) Tik viegli uzņemas uz otas, bet tajā pat laikā, nedaudz pieklibo pigmentāciju un es vienmēr klāju vismaz divas kārtas.


Noturība ir ideāla - visa diena (Inglot ēnas man turas daudz švakāk).


Varu pateikt, ka savam wishlistam jau esmu pievienojusi divus citus toņus un noteikti pirkšu vēl šo laineri!



Veikals:
Inglot, t/c "Riga Plaza"
Cena:
7.50LS (€10.67)
€10.67

12 comments:

  1. Izskatās, ka es arī šo iegādāšos, paldies par atsauksmi! :)

    AtbildētDzēst
  2. Atbildes
    1. Jā, skaists, bet tur daudzi toņi skaisti un es gribu vēl dažus :)

      Dzēst
  3. interesanti, palasīt, attūrēšos no komentāriem, jo strādāju ar šo kosmētiku.
    Bet, pieminēšu vien to ka ūdensnoturīgu, gēla laineri salīdzināt ar acu ēnām nav īsti pareizi - vismaz noturības ziņā noteikti ;)

    AtbildētDzēst
  4. Daudz ir dzirdēts par šiem laineriem!Noteikti būs jāizmēģina. Inglot ēnas man turās bez bāzes visu dienu,skatos ar viņu ēnām viss ļoti individuāli,atceros,ka Velvet mimosai arī neturējās. :)

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti skaists lainera tonis! Man ir pelēkā krāsā, arī ne visai patīk tā pigmentācija, arī nākas uzklāt vairākās kārtās

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es redzēju tavu atsauksmi! Sapratu, ka MAC tev patīk vairāk. Es arī vēlētos pamēģināt MAC, žēl, ka nevar tik viegli tikt pie tās :)))

      Dzēst
  6. Jāpamēģina būs, jo es pat laikam esmu iemācījusies vilkt bultas ar laineri, bet nez, priekš kam tik milzīgus iepakojumus ražot, pietiktos ar 3x mazāku ķobīti. :)

    AtbildētDzēst
  7. super acu krāsa ;)))) laineris arī izskatās labs :))

    AtbildētDzēst