pirmdiena, 2013. gada 24. jūnijs

Bioderma Sébium Pore refiner - atsauksme un foto

Lietoju šo krēmu pusotru mēnesi un beidzot esmu gatava uzrakstīt savu viedokli.

Šis ir pirmais produkts no Biodermas manā īpašumā.

Iegādājoties šo krēmu maijā, trāpīju tieši desmitniekā. Tagad, vasarā, šis krēms man ir tieši laikā.

Šodien mēģināšu atrādīt kā šis krēms izskatās uz manas ādas un kā tas izskatās kā make up bāze.

Ražotājs:
Aktīvs serums tūlītējai ādas poru sašaurināšanai.

Pārmērīgi tauku dziedzeru izdalījumi, stress, smēķēšana, piesārņojums ... tie visi ir ādas poru paplašināšanās un deformēšanās cēloņi. Ādas bioloģijas speciālisti un uzņēmums BIODERMA ir izstrādājuši Sébium Pore Refiner – poru sašaurinošu serumu.
Šis koncentrāts uzlabo ādas izskatu, ādas struktūra kļūst maigāka, gludāka, tīrāka, poras samazinās un vairs nav tik uzkrītošas.



Pirms pirkšanas, lasīju atsauksmes, vairāk krievu valodā.
Lielākajā daļā atsauksmju, visi rakstīja, ka krēmam it kā ir jābūt ārstnieciskām īpašībām - poru samazināšana. Daļa sieviešu rakstīja, ka redz, ka poras ir samazinājušās, daļa rakstīja, ka nekādu ārstniecisku īpašību nav.

Ja godīgi, es neredzu, kur ražotājs sola, ka poras tiks samazinātas uz ilgu laiku.
Anotācija ir uzrakstīta tik gudri, ka ej nu saproti, vai tas ir par attiecīgo lietošanas reizi, vai par ilgāku periodu.

Es savukārt varu teikt, ka manas poras ir kļuvušas mazāk izteiktas. Es saprotu, ka tad, kad es beigšu lietot šo krēmu, ar laiku viss atjaunosies, bet šobrīd mana āda izskatās daudz labāk.

Iepakojums ir ērts. Tam ir ērts, sašaurināts snīpītis, ar kura palīdzību, var izspiest tik krēma, cik vajag. Man nekad nav sanācis paņemt par daudz.

Pats krēms ir baltā krāsā, diezgan šķidrs. Ļoti labi uzklājas uz sejas un ātri iesūcas. Poras paliek mazāk redzamas.
Krēmam ir viegla smarža. Nav tik izteikta kā Drogās nopērkamajos sejas krēmos.

Poras neaizsprostojas, neskatoties uz to, ka šis krēms tās aizpilda, lai sejas āda būtu gludāka.

Krēms tiek prezentēts arī kā laba make up bāze. Tieši tā es šo krēmu arī izmantoju.
Pēc šī krēms uzklāšanas, tonālais uzklājas un izskatās vienkārši lieliski.

Esmu atradusi savu ideālo salikumu, šis krēms + tonālais.
Tāpēc šobrīd esmu atteikusies no parastās make up bāzes lietošanas.

Pavasarī un vasarā, šo krēmu lietoju dienas krēma vietā. Ziemā, domāju, ka vajadzēs ko mitrinošāku.
Neesmu pamanījusi, ka šis krēms mitrinātu seju. Tajā pat laikā, manu sejas ādu tas arī nesausina un ja nu parādās kādi sausie pleķīši zoda rajonā, tas tos neizceļ.

Saturs:

Iepakojumā ir 30ml produkta. Teikšu, ka maz. Lietojot kā make up bāzi, ši krēms man pietiks 2 mēnešiem.
Noteikti pirkšu atkārtoti līdz ziemai, tad skatīšos, kā uzvedīsies gada aukstajā laikā.

Un foto uz manas sejas


Es pirku:
"EuroAptiekā", cena 10.91LS ar atlaidi (13.29LS bez atlaides).

Nopērkams gandrīz visās aptiekās, par vēl zemāku cenu var atrast www.medicinaspreces.lv un cālis.lv koppirkumu sadaļā.

14 comments:

  1. interesants līdzeklis. Visi laikam domā, ja uzrakstīts Pore Refiner, tad jau poras samazinās, tāpēc arī gaida to no krēma.
    Starpība bez un ar ir ļoti redzama!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, starpība tiešām ir. Arī tonālais pēc tam izskatās ideāli uzklāts. Man ļoti patīk.

      Dzēst
  2. Esmu mēģinājusi vairākus Biodermas Sebium krēmus, bet ne šo.
    Tekstūra, krāsa un smarža visiem, vairāk vai mazāk, ir vienāda.
    Man ļoti patīk.
    Vienīgais man katru dienu lietojot krēmu (30ml) tā pietiek krietni ilgākam laikam ~4-5 mēnešiem!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man laikam seja lielāka :D
      Bet ja nopietni, tad es smērēju tikai seju, kaklu un dekoltē zonu smērēju ar citu krēmu.

      Dzēst
  3. Fotogrāfijā var redzēt, ka tik tiešām dod to izlīdzinšo poru efektu. Ja saki, ka der tikai vasaras periodam, tad man garām, jo man ir sava Artdeco bāzītē kuru dievinu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es runāju tikai un vienīgi par savu seju. Man seja ziemā prasīja pēc lielas mitrināšanas un barošanas, un es ziemā lietoju parasto Nivea.
      Nevaru spriest kāda sejas āda ir citiem cilvēkiem.
      Un jebkurā gadījumā līdz ziemai vēl tālu :))) Es domāju uzspēt vēl kādus 2 iepakojumus izlietot.
      Mēģināšu arī paskatīties, kā ir, ja klāj pa virsu parastam krēmam.

      Dzēst
  4. Jaa, atshkiriibu tieshaam var labi pamaniit,vieniigi man nepatiik, ka Lv muuziigi taas cenas uzskruuveetas, izdeviigaak suutiit no aarzemeem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnībā piekrītu. Arī es turpmāk sūtīšu no ārzemēm.

      Dzēst
  5. Efekts skaists, ne ko pielikt, ne arī atņemt!

    AtbildētDzēst
  6. Varbūt tas būs stulbs jautājums..bet sakiet lūdzu, vai es šo te varu lietot kopā ar dienas krēmu? Paldies

    AtbildētDzēst
  7. Varbūt tas būs stulbs jautājums..bet sakiet lūdzu, vai es šo te varu lietot kopā ar dienas krēmu? Paldies

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es lietoju. No sākuma dienas krēms un pirms make up uzklāšanas šo.

      Dzēst
  8. Dermatoloģe man šo rekomendēja pirms 2 gadiem, un tā līdz šim vēl lietoju! Ļoti labs!

    AtbildētDzēst