svētdiena, 2012. gada 14. oktobris

Natura Siberica? NĒ!!!

Nesmejieties, bet man viedoklis pilnībā mainījās!
Ja es dziedāju slavas dziesmas šim šampūnam, tad šodien man ir pavisam cits viedoklis...

Uz doto brīdi man ir 3 šīs firmas šampūna veidi un 3 kondicioniera veidi.

Pēc 2 ar pusi mēnešu lietošanas es esmu atgriezusies pie sava Head & Shoulders un esmu laimīga!

Kāpēc? Jautāsiet...
Centīšos neizplesties.
Viss bija lieliski, mēnesi lietojot šo šampūnu, mani mati kļuva spīdīgi, elastīgi, krāsa bija košāka. Tad sāka parādīties pirmās blaugznas. Nu nav jau problēma, bija jau dzirdēts, ka tādā gadījumā jānomaina šis šampūna veids. To es arī izdarīju un blaugznas pazuda.

Gāja laiks un blaugznas atkal parādījās, visu šo laiku es variēju šampūnus un pārgāju uz nākamo soli pret blaugznām - eļļiņas un maskas. Blaugznas atkal atkāpās.

Un pirms nedēļas es neizturēju, visa galva blaugznās, šampūnu nomaiņa no viena uz otru nelīdz, eļļas nelīdz, maskas nelīdz. Visa galva niez un man vienkārši gribējās raudāt!

Es neizturēju un mana roka paņēma H&S pudeli. Man kļuva tik labi. Noņemot dvieli mana galva neniezēja kā pēdējās nedēļās!

Šobrīd jau nedēļu lietoju H&S un blaugznu nav, nekas neniez!

Lūk tāds man skumjais stāsts.

Žēl, es ticēju, ka varu pāriet uz citu šampūnu, bet atkal un atkal atgriežos pie viena, no kura man nav problēmu. :(

15 comments:

  1. Ar jūtīgu galvas ādu tā diemžēl ir, ka grūti atrast pareizo šampūnu. Es pat H&S nevaru luetot, efektu man galīgi nekādu nedod. :)

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti līdzīgs stāsts: http://shallwereviewit.blogspot.com/2010/01/is-head-and-shoulders-addictive.html
    Dīvaini, bet šī jau nav pirmā reize, kad dzirdu līdzīgus stāstus tieši no H&S lietotājiem, kas man liek uz to šampūnu skatīties ar lielām aizdomām. Varbūt man nav taisnība.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Reiz dzirdēju nostāstu, ka ,ja sāk mazgāt galvu ar H&S, tad nekad vairs citu šampūnu izmantot nevarēsi, jo H&S sastāvā esot kāda viela, kas pieradina galvas ādu pie viņa, un līdz ko sāk lietot citu šampūnu, tā rodas blaugznas, dēļ tā, ka nav šīs vielas, kas ir iekš H&S.

      Dzēst
    2. Piekritīšu, bet daļēji. Jo esmu vairākas reizes (un arī šobrīd) lietojusi profesionālo kosmētiku (L'oreal Proffesional un Kerastase) un blaugznas nerodas.
      Ja pēc H&S paņemu kādu "Drogu" šampūnu, tad gan vienmēr pēc reizēm 3-5 sāk viss niezēt un rodas blaugznas.

      Dzēst
  3. Protams, ka tur ir kaut kas iekšā, bet es labāk dzīvoju komfortā, nevis mokos. :(

    AtbildētDzēst
  4. Es ieteiktu pamēģināt Echosline vai Schwartzkopf BC sērijas šampūnus(tos es vēl vakar trakajās dienās redzēju).

    Ar Natura Siberica man arī ir bēdu stāsti, jau Danas blogā komentāors rakstīju, ka izmēģināju pirms pāris gadiem- galīgi nepatika, izmēģināju atkal nesen- joprojām nepatika. Tāda, smaga, nepatīkama sajūta un mati jau tās pašas dienas vakarā sataukojas.

    AtbildētDzēst
  5. No Schwartzkopf BC man arī blaugznas. :(((

    AtbildētDzēst
  6. Izej uz kompromisu - lieto citu šampūnu kopā ar NS kondicionieri, ja jau kondicionieris patika. Jo kondicionieri jau Tu tāpat droši vien neliec pie matu saknēm, tādēļ nekāds ļaunums nevajadzētu būt. Bet par tēmu - maniem matiem NS produkti der, lietoju jau kādu pusgadu un nav nekādu sūdzību...

    AtbildētDzēst
  7. var būt ir vērts aiziet pie dermatologa? jo H&S neārstā, bet "apārstē" problēmu. Manam vīram bija traģiskas blaugznas, pierunāju viņu aizet pie dermatologa - izrādījās, ka viņam kaut kas ar tauku dziedzeriem (bet pārbaudīja arī uz sēnītēm un tt.) tagad lieto biodermas šampūnu un ir laimīgs :)

    AtbildētDzēst
  8. Varu ieteikt Bioderma un La Roche-Posay pretblaugznu šampūnus, pašlaik lietoju Vichy un arī ir efektīvs. Tikai arī tie pēc kāda laika ir jāmaina. Bioderma pēc gada vairs nedarbojās, pārgāju uz LRP, arī samazinājās efektivitāte, Vichy pagaidām ir lielisks. Nezinu, kāpēc tā notiek, visiem klāt ir DS komplekss.

    AtbildētDzēst