pirmdiena, 2012. gada 1. oktobris

Sleek i Divine Storm acu ēnu palete

Solīju pārskatu par šo acu ēnu paleti un pazudu.
Bet īstenībā es viņu testēju, jo bija vairāki svētki uz kuriem es varēju izveidot savu acu make up tieši ar šīs paletes palīdzību.

Tad nu man varu savas domas pastāstīt jums!

Manuprāt šī firma ļoti pievilcīgi iepako savus produktus, mana palete vēl joprojām stāv oriģinālajā iepakojumā un pašā redzamākajā vietā manā kosmētikas produktu stūrītī.
Katru reizi šis iepakojums priecē manas acis un ir vēlme izmantot to vēl un vēl.

Atzīšos, ka šobrīd kā pie manis ir šī palete, es izmantoju tikai šīs ēnas un pat mīļākās ArtDeco stāv neaiztiktas kastītē pie visām acu ēnām.

Kad es veicu pasūtījumu, ilgi nevarēju izvēlēties, kuru paleti ņemt. Vairākas dienas ienācu Sleek mājas lapā, jau gribēju sūtīt, bet pie plašā klāsta viss apstājās un es atkal atliku pasūtījumu.

Es ļoti velos matēto acu ēnu paleti V2, bet jau kādu laiku tās nav pārdošanā un solītajā septembra vidū/beigās tā arī neparādījās.

Atgriežamies pie manas paletes. :)
Izvēlējos paleti Storm. Tagad, kad tā ir pie manis, es saprotu ka esmu trāpījusi desmitniekā, jo tieši šie toņi mani apmierina un tieši šādus toņos es mīlu ikdienā izmantot savā make up.

 Paletē ir 3 matētie toņi, bet nav noslēpums, ka es esmu kā žagata, tāpēc no tiem izmantoju tikai vienu (trešo augšējā rindā) un tad tam pa virsu krāsoju satīna toņus.

Jā, manuprāt tieši šajā paletē toņi ir satīna, jo šimmeris uz plakstiņiem neizceļas. Varbūt es maldos, bet es jau esmu tikai lietotājs, nevis speciālists. :)

Man ir jau savi mīluļi šajā paletē, tie ir pirmie 4 toņi augšējā rindā un pirmais tonis no apakšējās rindas. Plānos ir beidzot pie darba likt ari pārejos toņus, bet tumšus make up es ne īpaši mīlu.

Svatči uz ArtDeco acu ēnu bāzes.
Tiem, kam nepatika ka es atrādu svatčus savā video par šo paleti, lūk atrādu skaisti uzklātus ar otiņu.

Un ja nu kādam interesē, kas lācītim vēderā...
Jau biju izlikusi savu pirmo make up ar šo paleti šeit, atkārtošos...
Un uzkrāsoju arī uz sava mazuļa kristībām, burtiski pirms divām dienām, tikai saulīte mūs nepriecēja no rīta, tāpēc nācās fotogrāfēt mākslīgajā apgaismojumā:

Nu un beidzot esam pietuvojušie beigām un es pastāstīšu savu viedokli.

Pirmkārt ar pirkumu esmu apmierināta un šo paleti viennozīmīgi izmantošu.
Ēnas ir diegan labi pigmentētas, varbūt ne tik stipri, kā ArtDeco, bet es esmu apmierināta.
Tušējas labāk par ArtDeco ēnām, tas man ļoti patīk, jo ar ArtDeco tumšajiem toņiem es kādreiz mokos, bet šeit viss ļoti skaisti un ātri.

Nu un saldajā medus mucā nevar bez kādas pilītes darvas! :)
Mīnuss par to, ka ēnas birst, uz acīm ne tik stipri, bet iepakojums man jau no iekšpuses viss ir netīrs, piebiris.

Noturība - visa diena bez jebkādām problēmām!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru