otrdiena, 2013. gada 12. februāris

Pure Coconut mitrinošs spīduma sprejs ar kokosriekstu eļļu

Pēdējā laikā, līdzekļus matu kopšanai izvēlos ļoti rūpīgi.
Apnicis, ka plaukti ir piebāzti ar līdzekļiem, kuri ir pirkti "vājuma mirklī", tādēļ, ka skaists iepakojums, laba atlaide, šo man tiešām vajag un es to tiešām lietošu utt. Domāju, ka ar to saskārušies daudzi.

Revidēju savus krājumus (ne tikai matu kopšanas līdzekļos) un tāpēc šobrīd gandrīz neko jaunu nepērku, bet šo matu eļļu es noskatīju Drogās jau sen. Nepirku, domāju un nolēmu pamēģināt (ir jau bijusi negatīva pieredze ar līdzīga efekta produktu).

Lietoju apmēram mēnesi un jau varu pastāstīt savu viedokli.

Līdzeklis satur 100% tīru kokosriekstu eļļu.

Pirmā lietošanas reize bija ne īpaši veiksmīga, nezināju raudāt vai smieties.
Izmazgāju matus, kad tie izžuva, 3 reizes iepūtu eļļu matos, mati uzreiz palika taukaini. Es domāju, ka tūlīt tak nožūs un būs viss labi, bet kad pēc 20 minūtēm es sapratu, ka nekas nežūst un mani mati izskatās, kā nedēļu nemazgāti, es sadusmojos. :))
Bet nu uzreiz kļuva skaidrs, ka šo līdzekli vajag ļoti maz (varbūt tas ir plus ekonomijai? ).

Tagad es esmu gudrāka!  Ir 2 veidi kā es lietoju šo līdzekli, atkarībā no tā, kad es atceros to izdarīt.
Pirmais, iepūšu (maksimums 2 spiedieni uz dozatora, un lielā attālumā no matiem) vēl mitros matos un ļauju tiem izžūt.
Otrais, mati jau sausi, 2 dozatora spiedieni gaisā, lai izveidotos "mākonis" un tad pagrozos zem šī mākoņa, lai vienmērīgi nogulst uz matiem.

Man šie 2 veidi nesatauko matus un izskatās dabiski.

Un tagad beidzot par rezultātu.
Mati kļūst maigāki, mīkstāki, liekas, ka tiešām neliela mitrināšana ir.
Spīduma efekts ir! Un man ļoti patīk, ka tas ir redzams arī dienas gaisām (kad nav saules) un arī mākslīgajā apgaismojumā.
Līdzeklis, ko lietoju pirms tam, bija redzams TIKAI saules gaismā, bet tas netaukoja matus uzsmidzinot to pa taisno uz matiem.

Nevaru spriest par noturību, jo šis ir tas gadalaiks, kad tiek nesāta cepure un pieļauju, ka daudz kas "paliek" cepurē, bet ja es esmu mājās, tad dienas laikā spīdums ir redzams.

Cena ar atlaidi bija ap 3-3.50ls.
Nopērkams veikalā Drogas.

2 komentāri:

  1. Tieši meklēju sev jaunu spīduma spreju matiem, bet ja šis ir ar eļļu tad man garām. :)
    Jau ilgāku laiku lietoju vienu kuru pirku frizētavā, bet tagad kaut ko lētāku gan gribās pamēģināt. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pamēģini Got2Be, viņš ir tāds caurspīdīgā pudelītē (pats arī caurspīdīgs) ar rozā korķi un rozā etiķeti.
      Nezinu vai tur ir eļļa, bet man matus viņs netaukoja.

      Dzēst