otrdiena, 2013. gada 22. janvāris

The Body Shop Coconut Oil Hair Shine

Šodien parunāsim par The Body Shop kokosriekstu eļļu matiem.

Šo eļļu man uzdāvināja mana draudzene, veikalā viņa man deva iespēju izvēlēties, ko es vēlos, tā kā biju dzirdējusi daudz atsauksmju par kokosriektu eļļām matiem, ilgi nedomājot izvēle krita uz šo produktu.

Pirms tam kādu laiku biju meklējusi kokosriekstu eļļu, bet mani meklējumi nebija vainagojušies panākumiem, tagad priecājos, ka izvēlējos tieši šo produktu.

Eļļa, kura ir ļoti cietas konsistences, tajā pat laikā ļoti labi klājas, pārbraucot ar pirkstu sanāk paņemt tieši tik cik vajag. Plus, ka nevar pārforsēt un tīrus matus pārvērst par taukainiem.

Smaržojot iepakojumā, smarža man liekas par asu, bet uzklājot uz matiem, smarža gandrīz nav jūtama.

Veikala konsultante man teica, ka eļļa jāklāj matu galiņos un pietiek ar to daudzumu, vienu reizi paņemot ar pirkstiem.
Jā, tieši manu matu galiņi "ilgojas" pēc papildu mitrināšanas un tieši tikai uz galiņiem es to klāju, bet par daudzumu nu gan galīgi nepiekritīšu, man vajag reizes 3-4, lai uzklātu, neskatoties uz to, ka nesen man izkrita ļoti daudz matu un šobrīd man ir ļoti īss griezums.

Neskatoties uz to, iepakojums ir ļoti ekonomisks, lietoju jau vairākus mēnešus pēc katras matu mazgāšanas un neesmu par vēl pusē.


Esmu ļoti apmierināta ar šo eļļu! Tā tiešām pilda to, ko es no viņas gaidu. Kaut gan uz iepakojums rakstīts, ka tā ir domāta matu spīdumam, bet man tā ļoti labi mitrina un baro sausos matu galus.

Pirktu šo eļļu vēlreiz, ja vien neatradīšu ko jaunu pamēģināt.

Cena veikalā - 7.00ls

2 komentāri:

  1. Man arī ir šī eļļa, ļoti patīk! :)
    x Sofija

    AtbildētDzēst
  2. man tā pati problēma ar tiem matu galiņiem, būs jāpamēģina šis brīnumlīdzeklis :)

    AtbildētDzēst