piektdiena, 2015. gada 3. aprīlis

Pārdomas par blogu....

Pēdējā laikā bieži ienāku šeit un šķirstu savu blogu un atceros tos skaistos laikus, kad to rakstīju...
Dzīvē ir mainījusies un kosmētika galīgi vairāk nav mana prioritāte, bet man ir žēl, ka blogs "stāv", žēl iztērēto laiku un nervus.
Pēdējā pusgada laikā man perinās ideja šo blogu turpināt rakstīt, bet jau par citām tēmām.
Laikam vairāk virzīt to uz mājsaimnieces tematiku, hobiju, dzīves....
Šobrīd tādas ir manas intereses....
Vēl domāšu vai darīt to, vai nē.
Bet ja blogam būs turpinājums, tad jau citā tematikā.

Jauku dienu!
Elīna. :)

2 komentāri:

  1. Hey! Laba ideja! Tas jau normāli, ka intereses mainās, kā jau mums visām, bet es noteikti priecāšos, ja šis blogs, piemēram, būs par Taviem skaistajiem rokdarbu meistarojumiem vai citām lietām, es domāju, ka interese noteikti būs :)

    AtbildētDzēst
  2. Man ir līdzīgas pārdomas. Tas jau tikai normāli, ka ar laiku intereses mainās, tā tam pat vajadzētu būt... Atradīsies lasītāji, kam interesēs arī jaunās tēmas :)

    AtbildētDzēst