sestdiena, 2015. gada 29. augusts

Vasaras pirkumi un atsauksmes

Sveiki, tiem, kas vēl ienāk manā blogā! :)
Šodien parādīšu pirkumus, kuri veikti visas vasaras garumā un tā kā daļa jau ir lietoti ilgi, tad ari uzrakstīšu savas domas.

Pirkumi, kurus gribas izcelt, bija šādi:
  • Swarovski auskari
  • IKEA dokumentu kumode
  • Obag soma
  • Guess naudas maks
  • Orly kutikulu eļļa un roku krēms
  • Crocs apavi

       Sākšu pēc kārtas ar Swarovski auskariem!

 Swarovski bižutēriju esmu iemīlējusies jau pāris gadus un vairāk nevienā citā šāda tipa veikalā neieeju.
Zinu, ka vienmēr Swarovski veikalā atradīšu kaut ko, kas man patīk.
Cenas ir vidēji augstas, bet kvalitāte ir lieliska. Vēl nekas no nopirktā nav mani pievīlis.
Pārsvarā tur iepērkot uz atlaidēm, kā šoreiz.
Šos auskarus biju noskatījusi jau sen, bez atlaides tie maksāja gandrīz 90 eur, ar 50% atlaidi, es tos nopirku pa 45 eur :)

Saviem darba knariņiem iegādājos šādu kumodi no Ikea.
Nav liela, aptuveni līdz celim augstumā, bet viss ko man vajadzēja salikt ielīda perfekti.
Cena vispār smieklīga - 13 eur
Pasūtīju Dominas @Home veikalā un pēc nedēļas jau bija atvesta uz LV.


Mana mīlestība - Obag soma!
Bildes nospēru no interneta (sorry). Mana nesanāca tik smuka.

Tiem, kas nezin, šai somai var nomainīt visu pēc garastāvokļa, atliek tikai atvērt maku.
Man ir lielā izmēra melnā pamatne, bēša odere un nu jau 2 izmēru virves rokturi - gan garie, gan īsie.
Protams, plānoju piepirkt vēl kaut ko.
Komplekta - lielā pamatne, odere un īsie virves rokturi - cena bija 85 eur.
Iegādāties var Riga Plaza FullSpot stendā.

Mans iepriekšējais Guess maks savu bija nokalpojis, un vasaras atlaižu laikā es iegādājos jaunu.
Šoreiz ņēmu ādas ar cerību, ka gadam paejot viņš neizskatīsies pēc miskastes.
Pagājis ir aptuveni mēnesis un maks vēl joprojām ir kā jauns.
Un dievīgais, ērtais kabatu izkārtojums no kura esmu sajūsmā!
Pirku Guess veikalā Spicē, cena 110 eur, ar atlaidi 55 eur.

Beidzot nomainīju kutikulu eļļu un izmēģināju šo mazulīti. Man patīk!
Pēc draudzenes ieteikuma paņēmu arī roku krēmu! Fantastisks! Ņemšu vēl!
Viss iegādāts Oniks Beta veikalā.

Bērns Crocs apavus nēsā jau sen, katru sezonu attiecīgos, bet es šogad izmēģināju pirmo reizi!
Tagad esmu sajūsmā!
Šobrīd gaidam jaunu pasūtījumu no Crocs.eu

Tādi nu pirkumi, par kuriem vēlējos pastāstīt!
Varbūt kāds izdarīja savu izvēli, tad man prieks, ka palīdzēju!
Atā! :-*

1 komentārs: