ceturtdiena, 2015. gada 5. novembris

Kā es tīrīju blogu sarakstu....

Beidzot piesēdos iztīrīt sarakstu ar blogiem, kuriem sekoju, jo ļoti daudzi man vairs nav aktuāli un pie reizes es izdzēsu tos, kuri vairs netiek papildināti.
Jūs nevarat iedomāties cik blogus es izdzēsu!
100!!!
Aptuveni 80gb  bija pamesti, vai  dzēsti, pārējie vienkārši vairs man nav aktuāli.
Skumji, ka vairāk kā puse LV blogeres savus blogus ir pametušas.
Par dažām tiešām esmu šokā. :(
Tieši tāpēc arī es ilgi marinēju savu blogu, bet bija žēl viņu pamest, kur nu vēl dzēst.
Tagad esmu apņēmusies to pārveidot pēc savām interesēm.
Jā, redzu, ka daži cilvēki atrakstās no viņa, bet tas ir tikai loģiski, ne jau visiem tagad interesēs kosmētikas vietā lasīt par mājsaimniecību. :))) Un jau sen bija iegājušies divi novirzieni - skaistumkopšana un rokdarbi un katrā novirzienā sēdēja savi lasītāji. Tātad respektīvi es tagad ieņemu jaunu lauciņu un it kā sāku visu no sākuma.
Bet kā dzīve man ir iemācijusi,  viena aizgājēja vietā, atnāks 2 citi! ;)

P.S. Es ļoti, ļoti priecājos par meitenēm, kuras vēl no maniem laikiem (un pat agrāk) turpina rakstīt savu blogu! JŪS ESAT MALAČI! :-*

5 komentāri:

  1. Es arī periodiski tīru savu bloga lentu, bet arī papildinu to bieži :)

    AtbildētDzēst
  2. Es ar dzèšu tos kuriem skrullēju pāri un piesekoju tiem, kuri ir manu jauno interešu lokā :)

    AtbildētDzēst
  3. :D Esmu viena no tām, kura izdzēsa savu blogu! Bet jutu, ka tas bija pārāk dažāds, jo pati nevarēju saprast, kas man tīk... Tagad šķiet, ka esmu atradusi savu virzienu/stilu un vēlos to attīstīt!

    AtbildētDzēst
  4. Tava valoda ir briesmīga.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tad nelasi :)))))
      Skaudība ir slikta lieta.
      Visu gaišu!

      Dzēst