svētdiena, 2015. gada 8. novembris

Mani Baltic Beauty 2015 pirkumi

Sveiki!
Vakar apmeklēju Baltic Beauty izstādi un šoreiz iznesu vairāk kā jebkad.
Iepriekšējā gada izstādi izlaidu, bet šogad nolēmu apmeklēt.
Nopirktais:
  • Remington konusveida lokšķēres - jau izmēģināju, ļoti labas! Pietiek ar nepilnu minūti un sanāk fantastiska loka. Turas pat nākamajā dienā, kas man ir retums, jo parasti viss iziet pēc pāris stundām.
  • Olivia Garden Ceramic + ion matu ķemme - kaut gan esmu Tangle Teezer fane, man jau ir 2 tādas ķemmes, bet vēlējos, lai ir mājās arī kaut kas normāla izmēra ar normālu kātu. Matus neplēš, esmu apmierināta ar pirkumu!
  • Kā jau katru reizi Schwartzkopf Osis+ termolīdzeklis - kā pirms 8 gadiem pamēģināju, tā vēl joprojām ir mans must have!
  • St.Moriz pašiedeguma muss, cimds un skrubis - biju izbrīnīta, kad atradu šo stendu un vēl par tādām smieklīgām cenām. Sen vēlējos pamēģināt, tad nu beidzot to izdarīšu.
  • Tajā pat stendā nopirku Crazy Soap putas bērnam, lai jau papriecājās vannā ar zilām putām.
  • Orly roku krēmu nopirku jau Oniks Beta veikalā, izstādē šī stenda nebija un kā man teica veikalā, tad īpašniekam ar 7 veikaliem nebija vēlmes piedalīties. :)
Lūk tādi pirkumi, apmeklējums nebija veltīgs! :)

8 komentāri:

  1. Ar pirkumiem! Man arī nebija veltīgs izstādes apmeklējums :)

    AtbildētDzēst
  2. St.Moritz jau nekad nav bijis dārgais gals :) St.Tropez lētais brālis, ja tā var izteikties :)))
    bet pirkumi forši, ar pievienoto vērtību :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tajā pat feelunique ir dārgāk nekā bija izstādē :)

      Dzēst
  3. Es arī biju priecīga ieraugot St.Moriz produktus. :) Tā kā īsti neaizraujos ar pašiedeguma līdzekļiem, tad tik nopriecājos par tiem un gāju garām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kaut kad sen esmu mēģinājusi.
      Man principa nedrīkst sauļoties ne solārijā ne saulē tāpēc kādreiz gribas ko pamēģināt :)

      Dzēst
  4. Konusveida loku šķēres ir satriecošas :) man ir Cerawand un esmu ļoti apmierināta - diametrs 13-25, es esmu St.Tropez atkarīgā, bet gribēšu dzirdēt, kas sakāms par šiem produktiem :) p.s. OSIS+ flatner man ar ļoooti patīk :)) šogad izstāde super :) man patika

    AtbildētDzēst