otrdiena, 2012. gada 6. novembris

Himalaya skrubis sejai ar valriekstu daļiņām

Ieraudzīju, ka šim skrubim šobrīd ir atlaide Drogas veikalā un nolēmu uzrakstīt rakstiņu. Varbūt kādam atvieglošu izvēli - pirkt vai nepirkt. :)

Šo skrubi nopirku pēc tam, kad man kāds to ieteica, neatceros vairs kur (manā blogā vai kādā citā), jo diezgan pasen tas jau bija.

Arī iegādājos uz atlaidēm un nu jau lietoju dažus mēnešus.

Skrubis visā visumā ir labs.
Nav tik ass, kā Чистая Линия skrubis ar aprikožu kauliņiem.
Bet vēl joprojām manos favorītos paliek augstāk minētais, jo šajā man tomēr kaut kas pietrūkst.

Jā efekts ir! Bet īslaicīgs.
Tāpēc šobrīd šo skrubi lietoju kā tādu "darba nedēļas" variantu.
Tas ir starp Чистая Линия skrubja lietošanas reizēm lietoju šo.

Uz ādas uzklājas labi, tikpat labi arī nāk nost.
Kā jau es teicu, ir maigāks un man tas arī ir tas mīnus, kāpēc es šo nevaru lietot vienu pašu.

Zemāk smieklīgas bildes, bet konsistenci vēlos Jums parādīt.


Kam Чистая Линия skrubis liekas par asu, droši iesaku šo!

2 komentāri:

  1. izdaļiņas izskatās tādas palielas

    AtbildētDzēst
  2. Очень интересный скраб) До этого видела только с косточками фруктов)
    ОЧень хотела попробовать ) Теперь хотя бы представляю консистенцию ) Спасибо)

    AtbildētDzēst