svētdiena, 2012. gada 4. novembris

Oriflame Very Me Night Fever acu kontūrzīmulis

Acu kontūrzīmulis, par kuru stāstīju šajā video.
Šodien pastāstīšu vairāk.

Kaut gan es skeptiski skatījos uz šo zīmuli, bet pirmajā reizē tas mani patīkami pārsteidza!

Es neticēju, ka šimmeris būs redzams uzkrāsojot, bet tas bija redzams! Uzkrāsots uz plakstiņiem, šis zīmulis izskatās ļoti skaisti!

Zīmuļa noturība bija ļoti laba, visu dienu turas un nekur nepazūd.

Varbūt pamanījāt, ka es visur rakstu - bija?

Tieši tā, nu jau šis zīmulis ir nelietojams! :(
Atzīšos, ka uzspēju viņu uzkrāsot 2 reizes un šobrīd viņš ir miskastē metams. :(

Gatavojot šo rakstu, protams, ka jau gatavojos to uzkrāsot, lai atrādītu kā tas izskatās uz maniem plakstiņiem un nošokējos!
Tas vairāk nekrāso!!!
Viņš palika ļoti ciets un velkot pa plakstiņiem vienkārši sāp un nekas no tās krāsošanas nesanāk.

Žēl par iztērēto naudu, jo zīmulis man patika.

Atrādu to, kas sanāca uz rokas velkot, acīm, diemžēl, vairs lietot nevaru. :(


1 komentārs:

  1. Lai zīmulis paliktu atkal mīkstāks uz to reizi, kad krāso nedaudz galiņu pakarsē ar fēnu un viss būs ok! :)
    Tā jau tonis smuks, pilnīgi sauc pēc adventes.

    AtbildētDzēst