trešdiena, 2012. gada 21. novembris

Gelish... stāsta turpinājums un..... beigas

Jau rakstīju, ka pirmo reizi izmantoju skaistumkopšanas salona pakalpojumu - gelish.
Tad nu tagad varu uzrakstīt, ka godam tas man noturējās vienu nedēļu. Tad nonāca nost no labās rokas īkšķa un rādītājpirksta.
Heh... te nu bija ilgā staigāšana.

Tad kāpēc maksāt vairāk, ja turās kā parasta nagu laka?

Kaut gan, tās, kas māju netīra, ēst netaisa, traukus nemazgā utt, droši nostaigās ilgāk.
Vai es izmantošu vēlreiz šo pakalpojumu?
Ļoti šaubos, jo neredzu jēgu pārmaksāt.

4 komentāri:

  1. Man jau liekas, ka ir svarīgi cik profesionāli uzliek. Zinu vienu sev pazistamo, kas pāris dienas vien ar pieaudzētajiem var nostaigāt, bet tas ir tīri tādēļ, jo nekvalitatīvas ierīces izmanto. :)
    Žēl, ka tā, protams, bet man arī gribās pašai izmēģināt šo inovāciju.

    AtbildētDzēst
  2. VISS ir atkarīgs no tā kā uzliek. Man gelish uz nagiem turējās līdz 2mēnešiem, jo tad atauga, visu laiku lakoju pāri lakas un ņēmu ar nagu lakas noņēmēju nost, nekas nekaitēja gelišam. Lieliska meistare. Tagad gan nelieku, bet ja liktu, tad tikai pie viņas. Ak jā, un gelish izturēja sāļo okeānu, smiltis un karstumu ilgā laika posmā.:)

    AtbildētDzēst
  3. Es ar gelishu mierīgi staigāju 3 nedēļas, varētu pat vēl, bet nepatika ataugusī daļa. Un nav tā, ka mājās neko nedaru, tādēļ piekritīšu viedoklim, ka gelish no gelish atšķiras.

    AtbildētDzēst
  4. Ilgi esmu likusi gēla nagus un staigājusi ar tiem pat līdz 1.5-2 mēnešiem bez korekcijas, nezinu kā atšķiras tehnikas, tāpēc nevaru spriest, ko un KĀ viņai ir (bija) jāizmanto.

    AtbildētDzēst