piektdiena, 2013. gada 11. janvāris

Benefit High Beam hailaiteris

Sveiki! Šodien vēlos ar Jums parunāt par beauty blogu rindās, populāro High Beam hailaiteri no Benefit.

Šis brīnums, bija manā rudens wish list sarakstā un es pie tā tiku pateicoties savai draudzenei, kura oktobrī devās ceļojumā uz Ameriku.

Benefit piedāvā daudz un dažādus produktus, bet, nezin kāpēc, tieši šis hailaiteris bija man topa augšā.... nē, kaut gan, es zinu kāpēc, es nevarēju atrast savu "the best: hailaiteri, par ko jau esmu rakstījusi savā blogā, tāpēc šis man likās kā glābiņš.

Iepakojums ir pieklājīgi liels, veseli 13ml. Pietiks ilgākam laikam, ņemot vērā, ka klājas ļoti labi, vajag pavisam mazu daudzumu, ir ļoti ekonomisks.
Standarta "nagu laku" otiņa, bet es viņu izmantoju tikai tik tālu, lai uzklātu uz rokas un tālāk jau no rokas ņemu un ar pirkstu izlīdzinu vajadzīgajās vietās.

Tiem, kam interesē sastāvs.
Apmēram tik daudz man arī vajag, lai izgaismotu vajadzīgās vietas.
Tas ko es tik ilgi meklēju - nav šimmera!!!

Šo izgaismotāju ir iespējams arī uzklāt par daudz un pārvērsties par Jaunā gada eglīti, bet uzklājot vajadzīgo daudzumu, tas izskatās ļoti skaisti.
Vēl piebildīšu, ka jāiztušē tas ir ļoti veikli, jo, kad tas jau sāk žūt, paliek arvien grūtāk to izdarīt, sekojoši tas var izžūt arī pienācīgā kārtā, kura pēc tam būs jātīra nost.

Noturība ir uz 5+! Turas visu dienu, nekur neaizpeld un ļoti skaisti paliek savā vietā.

Tiem, kam nepatīk rozā tonis, iesaku pamēģināt zeltīto - Moon Beam.

Manā gadījumā, man tas izmaksāja gandrīz 28$, protams, ka par piegādi maksas nebija :)

Simpātiska kastīte, padomāts par to. lai pudelīte, līdz ņemot, nekratītos.
Iekšā arī zemāk redzamā pamācība/informācija.

Mans viedoklis: Ar šo izgaismotāju esmu apmierināta uz visiem 100%! Tas ir tas ko es meklēju, un es esmu ļoti priecīga, ka tas mani nepievīla.
Ja kādu māc šaubas - pirkt vai nē, es iesaku pamēģināt!

4 komentāri:

  1. Man arī ir, tikai mini versija. Arī esmu apmierināta. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man arī ir, bet es vienmēr aizmirstu/nav laika to lietot. Nu piemēram, uzklāju tonālo, pēc tam automātiski piepūderēju un ir jau par vēlu lietot šķidru hailaiteri! :)

    AtbildētDzēst
  3. man arī bija mini versija , bet tādā sajūsmā nebiju . so-so , likās , ka cena ir par augstu , lielāku tilpumu arī nepirku )

    AtbildētDzēst