piektdiena, 2013. gada 25. oktobris

L'Oréal Professionnel Serie Expert Sensi Balance šampūns

 Jaunus šampūnus pērku ar lielām bailēm, it īpaši tos, kuri ir dārgāki, no profesionālās kosmētikas, jo kurš gan vēlas izmest lielu naudu.

Diemžēl man ir jau bijusi slikta pieredze ar L'oreal Professionel Lumino Contrast šampūnu, tāpēc šoreiz izvēle bija tikai viena - L'Oréal Professionnel Serie Expert Sensi Balance šampūns jūtīgai galvas ādai.
Šampūns, kurš ir izstrādāts cilvēkiem, kuriem ir jūtīga galvas āda. Tātad vai nu šis, vai nu vairāk neviens no šīs firmas.

Pie nepareizi piemeklēta šampūna, man diezgan ātri parādās blaugznas un galvas āda sāk ļoti niezēt, par to esmu jau simtām reižu rakstījusi.

Veikala "Frizieru Serviss" pārdevēja man ieteica šo šampūnu un pēc divu mēnešu patstāvīgas lietošanas es varu teikt, ka šis šampūns man der un tas neizraisa nekādas alerģiskas reakcijas.
Sīkāk par visu lasiet tālāk....

Sākot lietot šo šampūnu, es protams nepārlecu uzreiz tikai uz šo, es lietoju to, no kura man nerodas blaugznas pirmo reizi mazgājot,  kārtīgi izskaloju un tad lietoju šo.
Pēc nedēļas, vienu mazgāšanas reizi, atkal, lietoju pirmo un tad šo, bet nākamo mazgāšanas reizi tikai šo.
Tādā veidā es pakāpeniski pārgāju uz šo šampūnu.

Šodien varu pateikt, ka blaugznas man nav radušās, arī niezes nav. Viss ir kārtībā!

Šis šampūns tiešām atšķiras ar no parastajiem šampūniem. Mani mati izskatās daudz koptāki, spīdīgāki un krāsa nav blāva.

Kad es lietoju šo šampūnu kopā ar Intense Repair masku (par kuru arī būs atsauksme), tad mati vispār ir kā "tikko no salona". :)

Man ļoti, ļoti patīk šis šampūns es plānoju iegādāties lielāku tilpumu.

Šampūns labi puto un labi iztīra matus. Es katru reizi mazgāju divas reizes un lietoju jau 2 mēnešus un man pietiks vēl vienam mēnesim (man ir vidēja garuma mati).

Vienīgais mīnuss, tā ir ļoti nepatīkamā smarža! Es saprotu, ka nevar vēlēties visu un nāksies pieciest. :(

Veikals:
"Kolonna" frizētavas, "Friezieru Serviss" veikali un www.4hair.lv

Cena:
bez atlaidēm ap 8ls

Vai esat lietojuši kādus no L'oreal Professionel matu kopšanas līdzekļiem? Kā Jums patika?

1 komentārs:

  1. mēģināju vienreiz to, kas ir domāts grūti valdāmiem matiem - ja nemaldos oranžīga pudele, bet nosaukumu neatceros - nekādu īpašu sajūsmu neradīja, tāpēc atkārtoti neko neesmu mēģinajusi.

    AtbildētDzēst