pirmdiena, 2013. gada 4. novembris

Baltic Beauty 2013

Arī es biju šajā mazajā paradīzē.
Ar draudzeni braucām svētdienā. Noteikti nekad vairs nebraukšu piektdienu rītos uz izstādēm, jo vēl neesmu bijusi izstādē, kur uz pirmās dienas rītu viss būtu sagatavots.

Šogad pirkumu nav daudz. Vispār braucu pēc dubultajām lokšķērēm, bet kaut kas galvā nobremzēja. Tik daudz nepazīstamu firmu (citur vispār kaut kāds Ķīnas ražojums pa 20ls), ko es darīšu ar viņām, ja tās salūzīs pēc mēneša, es nezinu pat pusi no tiem veikaliem, kur atrodas un kas ir ar garantiju.

Tehniku laikam vieglāk pirkt tajā pašā Elkorā vai internetveikalos, kur par garantiju viss ir skaidrs.

Vēl nedaudz vīlos par to, ka Inglot nebija atlaides (protams, jau izlasīju par to blogos pirms braukšanas, tāpēc plāni atkrita jau laicīgi), iepriecināja Gosh atlaides, tikai žēl, ka neko nevajag.
Vispār ļoti skeptiski skatos uz šo izstādi pēc apmeklējuma...

Pirkumi maz, bet vajadzīgi:
  • Tigi Bed Head Straighten out
  • Rich Pure Luxury Argana eļļas eliksīrs
  • Tangle Teezer Compact Gold Fever
Sāk jau veidoties wishlist pavasara izstādei. Pie reizes būs skaidrs par Tigi un Rich produktiem, vai ir vērts vēl ko pirkt.


Jauki pavadīta svētdiena, kuras nobeigumā vēders tika sacienāts ar garšīgiem suši :))

11 comments:

  1. Visi baigi sapirkuši tos tangle teaser :D Es ar saviem matiem tieku galā bez nanotehnoloģijām :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tik un tā vajadzēja jaunu ķemmi. Kādu gadu lietoju vnk parastu plastmasas un neiespringu. Vizuāli vairs nebija pievilcīga.

      Dzēst
  2. Inglot nebija Latvijas Inglot. Poļi vai lietuvieši.
    Es arī jau pagājušajā gadā nopirku Tangle Teezeri, šogad Stockmann trakajās dienās gribēju nopirkt otru, bet pamanīju blakus Macadamia ķemmi
    http://www.hqhair.com/macadamia-no-tangle-brush-green/10790499.html tajā pat cenā (ls 5.90) un nu TT tagad stāv atvilktnē, jo manus matus Macadamia ķemmē labāk un rokturītis ir daudz ērtāks.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šī ķemme ir manā wishlistā. Izstādē redzēju, bet laikam TT mani uzpirka dizaina dēļ.
      Ļoti vēlos izmēģināt arī otru!

      Dzēst
    2. Redz kā, es arī uz Macadamia ķemmi skatījos, jo izskatījās ērtāka, man vajag kārtīgu rokturi! :D Gaidīšu atsauksmi par Tigi līdzekli. :)

      Dzēst
  3. Piekrītu par matu ierīcēm! Es vispār uzticos tikai vienai firmai pārsvarā, un tā ir Remington [4 gadus jau lietoju, un kopā ir 3 taisnotāji no Remington, par kvalitāti nevar sūdzēties, bet viens Braun saplīsa jau pēc gada lietošanas]. :]

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī patīk Remington.
      Matu taisnotājam nu jau būs 5 gadi.

      Dzēst
  4. Es biju šokā par to, ka bija tikai 3 TT compact veidi. tas vai tad nav pa maz priekš izstādes. Nu, protams, ka smukākais bija zelta, ne jau tas leoparda vai melnais ar rozā. Es biju domāju, ka būs lielāka izvēle. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es vispār vēlējos ar UK karogu :D
      Tad, kad es pirku, šajā stendā bija palicis no kompaktajiem tikai zelta.

      Dzēst
  5. Arī iegādājos šo pašu TT un tigi oranžo līdzeklīti :) Konsultante man pilnas ausis pierunāja, kaut kā ļāvos, lai gan parasti tā nedaru :D

    Kā pagaidām patīk abi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. TT neteikšu, ka ir baigais WOW. Pagaidām skatos.
      Oranžo līdzekli vēl neesmu lietojusi. :))

      Dzēst