ceturtdiena, 2013. gada 10. oktobris

Pasūtījums no tinydeal.com

Lasot viena foruma diskusijas, atradu info par kārtējo ķīniešu mājas lapu - tinydeal.com.
Diskusijā bija runa tieši par pulksteņiem un arī es devos paskatīties pulksteņus.
Nolēmu kādu pasūtīt.

Uzreiz iekrita acīs šis un es ātri izvēlējos vajadzīgo siksniņas krāsu un tapa pasūtījums.

Par šo pulksteni es samaksāju $3.32, tagad es skatos cena ir kāpusi par pāris centiem.
>Links uz šo pulksteni<.
Liels un trekns + šai lapai par to, ka tur ir krievu valoda.

Pulksteni pasūtīju 13.09.2013 un vakar, 09.10.2013 es to saņēmu.
Piegādes laiks tāds pats kā ebay.com

 Protams, priecājos par to, ka vispār to saņēmu.

Bildē varat redzēt, ka karogs ir ar tādām kā pumpiņām, kas no noteikta rakursa mēģina tā kā  spīdēt, bet tā kā tie nav akmentiņi, tad tas sanāk ļoti slikti. Manuprāt karogs varēja būt vienkārši taisns, bet tām pumpiņām.

Ka redzat, pats pulkstenis ir liels, sanāca, ka tas ir vislielākais no visiem man esošajiem.
Siksniņa ir tāda - nekāda :)) (bet ko mēs vēlamies par nepilniem 2 latiem?).
Kādu laiku turēs, ja vien es vispār lietošu šo pulksteni. Varbūt, ka stāvēs un priecēs acis. :)

Jebkurā gadījumā, internetveikalu es pārbaudīju un, ja nu, kaut kas man ļoti iepatiksies, tad zināšu, ka prece atnāk un nepazūd. :)

1 komentārs:

  1. Man tieši patīk tās " pumpiņas", piedod rozīnīti. Un siksniņu jau var nomainīt. Jauks!

    AtbildētDzēst