trešdiena, 2013. gada 18. septembris

Essence jaunā rudens 2013 kolekcija.

Šodien atrādu jums jaunāko Essence kolekciju, kura veikalos ir jau pieejama no 9 septembra.

Ar katru jauno kolekciju, firma Essence paliek arvien populārāka Latvijā.
Manuprāt, ideāls, budžeta kosmētikas variants.

Šodien atrādīšu jums divus produktus lūpām, trīs produktus acīm un vienu nagu laku!

Aicinu lasīt talāk! :)

Lūpu krāsa, tonis 02 All you need is red.

Kad pirmo reizi paņēmu rokās šo lūpu krāsu, nevarēju saprast, kāpēc tās iepakojums man šķiet dīvains. Tad es sapratu, ka Essence lūpu krāsām taču bija pilnīgi savādāki iepakojumi (katrs toņa krāsā). Varu teikt, ka šis, jaunais iepakojums man patīk daudz vairāk un salīdzinājumā ar veco, liekas daudz "pieaugušāks".

Arī pašas lūpu krāsa ir savādākas.
Tonis uz lūpām ir daudz matētāks nekā bija kādreiz.
Noturība mani pārsteidza tiešā nozīmē! Vecais lūpu krāsu variants man bija nost jau pēc vidēji 40 minūtēm, jaunās turās pat vairāk kā pusotru - divas stundas (ja es, protams, neēdu un nedzeru).

 Bildē uzķēru gandrīz perfekto toni.
Uz manām lūpām tas ir ar nokrāsu, kas vairāk ir uz oranžo pusi.
Un, diemžēl, bet manas lūpas pēc uzklāšanas sāka kļūt ļoti sausas un bija sajūta, ka tās ļoti stipri velk no sausuma. Bet, lasīju, ka citām meitenēm ta nav, tāpēc pieļauju, ka tā ir manu lūpu īpatnība.

I love smokey jumbo eye pencil, tonis 01 deep red.

Šis ir īsts atradums smokey eyes mīļotājām!
Zīmulis, kurš ir ļoti labi pigmentēts, ļoti viegli un mīksti klājas, neskrāpējot plakstiņus un beigās ļoti labi tušējas!

Zīmulis ir diezgan resns, tāpēc ar to nav iespējams uzklāt šauras strīpiņas vai iekrāsot starp skropstām (šim tas arī ir par mīkstu).

Uzklāts vienā vilcienā...

un pēc mirkļa jau iztušēts ar pāris otas vilcieniem.

Metal glam acu ēnas, tonī 01 jewel up the ocean

Bildē, diemžēl nav redzams, bet dzīvē šīs ēnas ļoti skaisti spīd. Tām ir liels daudzums šimmera.. bet diemžēl tikai virskārtā. Jau pēc pirmās uzklāšanas šimmeris pazuda, uz palika parastas acu ēnas ar nelielu daudzumu šimmera.

Acu ēnas ir vidēji pigmentētas, lai tās uzklātu un būtu redzamas, es izmantoju zem tām acu ēnu bāzi un neitrāla toņa acu ēnas, lai izlīdzinātu virsmu (plakstiņu) uz kura krāsot šīs spīdīgās ēnas.

Bilde ar uzklātām ēnām būs pēc nākamā produkta apraksta.

Crystal eyeliner šķidrā kontūrlīnija, tonis 02 black star.

Es ilgi domāju, ar kādu domu un ideju ir ražots šis produkts.
Diemžēl (vai par laimi) man ir jau pieredze ar diviem šāda tipa produktiem, tikai ArtDeco firmas.
Pieļauju, ka šis laineris ir domāts kā ļoti spīguļojošs (secinu pēc nosaukuma), kā >šis< laineris, bet tādu spīdumu es tur nesaskatu vispār... nu labi, lai tas ir vienkārši melns...
Bet pēc šī lainera uzklāšanas, mani tas pārsteidza ļoti... ja tas vismaz klātos kā >šis<, vienā melnā līnijā... bet rezultātā, no neliela attāluma es izskatījos ar netīriem plakstiņiem uz kuriem uzklāts sazin kas...
Lūk arī bilde, lai saprastu par ko es runāju...

Ar uzklātām augstāk minētajām acu ēnām, tas izskatās vēl jautrāk :)
Atzīstos, šī produkta domu es neesmu sapratusi. :(


Glossy lipbalm, tonis 01 brillant à lèvres

 Šis ir visforšākais produkts no visiem šajā rakstā minētajiem.
Fantastiska smarža un garša un tā maigā sajūta uz lūpām!
Šis ir jāpamēģina visiem lūpu spīdumu faniem.
Noturība ir vāja, bet šajā ziņā cena nav augsta, lai iegādātos vēl kādu šīs firmas vai citu. :)

Tāpat tam ir arī viegls tonītis.

Atvainojos par sauso sejas ādu, bet tāda nu tā ir šajā gadalaikā.

Color&go nagu laka, tonis 155 red ahead

Nu izskatās taču brūna? Arī dzīvē es biju pārlicināta ka tā ir brūna. :)
Īstenībā tās tonis ir pilnīgi savādāks, tāds vīn-sarkans un var redzēt arī nedaudz violetas nokrāsas.
Essence nagu lakas nav sliktas.
Vidēja noturība, bez virskārtas ap 3 dienām, attiecīgi ar virskārtu var paildzināt.
Cena ap 1.30ls (ja pareizi atceros).

Mmmmm, tāds īsts rudenīgs tonis!

Paldies tiem, kas tika līdz beigām un protams ari pārējiem! :)

Jauku jums šo dienu!

_____________________________________
*produktus piešķīruši testēšanai Essence pārstāvji.

16 comments:

  1. Nevaru iedomāties sevi ar tādām "prostitūtu" krāsas ēnām. :D Tonis ir skaists apģērbā, vai nagu lakās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Balinātus matus un jiftīgu rozā lūpeni. Ideāls kompļekts :D

      Dzēst
    2. Un leopiržu drēbes :D

      Dzēst
    3. Leoparžus gan neapvaino, mani mīļākie. :D manī dus krievušku gēns :D

      Dzēst
    4. Man arī patīk,es nevelku, jo izskatos uzreiz pēc čigānietes :D
      No kā diez tas ir "iegājies" ,ka asociācijas ir ar krievietēm..? :D:D

      Dzēst
    5. Jā, es arī ikdienā tādas nelietoju. Un manai acu krāsai arī nepiestāv. :)

      Dzēst
  2. Man liekas, ka laineris ir domāts kā visrkārta kādam vienkāršam melnam lainerim, tādi kā extra spīdumiņi, vismaz es tā lietotu:)

    p.s. man liekas, ka lūpu spīdumam ir cits toņa nosaukums- brillant à lèvres nozīmē ''lūpu spīdums'' francsiski.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja godīgi, tad nekādi ekstra spīdumiņi taja nemaz nav.
      Noteikti, ka var izmantot arī pēc tevis ieteiktās metodes, bet man tas ir pārāk neērti un ilgi. :)

      Dzēst
  3. Produkti labi, bet, kā jau teicu dažām meitenēm privāti, labāk, lai iedod mazāk, bet to, kas patīk un piestāv. :)
    Lūpu spīdums ir foršs, nopietns konkurents Juicy Tube :)

    AtbildētDzēst
  4. Vienīgais, kas man nepatīk ir tas laineris, jo izskatās kā nomazgājies vai noberzies, ā pārējais arī pašai tīk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, tev ir zilas actiņas, tu ar tādām ēnām zinātu ko izdarīt. :)))

      Dzēst
  5. Ļoti skaistas bildes sanakušas! :)

    Bet paši produkti par sevi man nerada itin nekādu vēlmi tos iegādāties. Jāgaida kāda cita kolekcija.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies.
      Es vairāk nepērku - lētāk=vairāk. Manā gadījumā skopais maksā divreiz. :)

      Dzēst
  6. MAn atkal nagu laka dzīvē vairāk uz melno sitās, tikai citā apgaismojumā uz brūnu, un kur nu vē vīnsarkanu sliecas, bet tas jau kā kuram redzēt to fiksē. :)

    Man tās košās ēnas būs nākošaja vasarā topā, bet tā tonis kodīgs; jāmāk lietot.
    Par lūpu spīdumu piekrītu - tas ir superīgs!

    AtbildētDzēst
  7. Iepatikās nagu laka :)
    Paldies par rakstu :))

    AtbildētDzēst