trešdiena, 2013. gada 4. septembris

Bioderma Sébium H20 - micelārais ūdens

Blogos ir atrodamas tik daudz slavas dziesmas firmai Bioderma kā tādai un viens no populārākajiem produktiem ir Biodermas micelārais ūdens.
Vai tas ir zaļaja iepakojumā, vai rozā, nav svarīgi, katrs piemeklē savam ādas tipam atbilstošo, bet fakts paliek fakts, tas tiešām ir labs!

Es noriskēju pērkot uzreiz lielo pudeli, bet par tik izdevīgu cenu, nebijs jēgas ņemt mazāku.
Šo micelāro ūdeni iegādājos cālis.lv koppirkumu sadaļā un man šie 500ml izmaksāja 8ls ar santīmiem (ar piegādi jau), kad veikalā šis līdzeklis maksā ap 14ls.

Arī es šodien padziedāšu slavas dziesmas šim līdzeklim. :)


Micelārajam ūdenim ir viegla, salda smarža, pie kuras man bija jāpierod. Tagad jau es to nejūtu.
Lasīju, ka ir versija bez smaržas (pieļauju, ka rozā pudele), bet tā mēdzot smaržot pēc pelējuma. Noteikti nākamo nopirkšu to, jo vēlos pasmaržot. :)


Latvijā nopērkamas 500ml pudeļu versijas ar dozatoru parasta korķīša vietā. Manā gadījumā es nevēlējos pārmaksāt dēļ korķīša un tagad, pēc 2 mēnešu lietošanas, varu pateikt, ka nejutu vajadzību pēc tā dozatora. Mierīgi šo pudeli lietoju katru dienu un bez problēmām to apgriezu otrādi, lai samitrinātu vatīti.

Un tagad parunāsim par pašu līdzekli.

Šis ir mans otrais micelārais ūdenis, pirmais bija L'oreal, par kuru arī jau rakstīju. Diemžēl no tā man saka parādīties izsitumi ap muti un zodu un pēc lietošanas uz sejas bija tāda kā taukaina kārtiņa.
Par šo līdzekli man bija lielākas cerības, jo Bioderma taču ir aptieku kosmētika, tātad tai jābūt labākai.
Neesmu vīlusies. Problēmas, kuras man sagādāja iepriekšējais micelārais ūdens, ar šo es neizjutu.
Tīru visu seju un seja pēc tam ir kā svaiga.
Labi notīra acu kosmētiku, bet ne ūdensnoturīgo, ar to vispār netika galā.
Pēc lietošanas uz sejas nepaliek taukaina plēvīte.

Vienīgais mīnuss, manā skatījumā, ir par aromātu, bet tas katram pašam jāsmaržo, jo kā jau zināt, katram ir sava gaume.

Veikals:
Es savu pirku http://www.cocooncenter.co.uk/, bet vislētākais, ko esmu atradusi Rīgā (ja neskaita aptieku atlaides) ir medicinaspreces.lv

Cena:
Par savu samaksāju nepilnus 9ls, medicinaspreces.lv bija ap 12-13ls.


Vai Jūs esat mēģinājuši kādu no Bioderma micelārajiem ūdeņiem? Kā Jums patika?

8 komentāri:

  1. Šis ūdens ir mans mīļākais, lietoju to, lai noņemtu noturīgu kosmētiku no sejas, vai arī kā toniku, patīk daudz vairāk nekā rozā.
    Sensibio arī ir labs, bet man kā reiz šim patīk smarža un tā super svaigā sajūta pēc lietošanas!
    Par Loreal, pilnība tev piekrītu, ne visai! :(

    AtbildētDzēst
  2. es lietoju šo, pamīšus ar rozā.
    man bija abiem produktiem arī lielās pudeles ar to dozatoru vates diskam, tici man, šitais parastais korķis ir daudz ērtāks un labāks. ar to dozatoru man viss šļakstījās vatei garām un apskaloja nevis manu seju, bet vannas istabas flīzes :/

    AtbildētDzēst
  3. zaļais man patīk vasarā, kad vairs nav tik karsts, liekās, ka sausina ādu.

    AtbildētDzēst
  4. Piekrītu, ka šis ir labs. Bet mana āda šķiet nav no kaprīzajām, arī loreālis neko sliktu nenodarīja.
    Un cālis ar saviem koppasūtījumiem rullē, es arī tos bieži izmantoju.

    AtbildētDzēst
  5. http://www.cocooncenter.co.uk/ cik sanāca piegāde?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sūtīju koppasūtījumā, kur nebija jāmaksā par piegādi, bet bija nedaudz augstāks kurss.

      Dzēst
    2. koppasūtījums no www.cocooncenter.co.uk - bez komisijas un bez piegādes maksas.
      visa info http://koppasutijums.blogspot.com/

      Dzēst
  6. ouuu, super, es par tādu veikalu nebiju dzirdējusi ;)))) Paldies ;)))

    AtbildētDzēst