pirmdiena, 2013. gada 2. septembris

Vasaras favorīti 2013 - Dekoratīvā kosmētika.

Liekas, ka vasara tikai nesen sākās un nemaz tā siltuma jau nav bijis un pēkšņi jau ir rudens un no kokiem krīt lapas.

Pagājušajā gadā es jau rakstīju par saviem favorītiem vasarā (lasiet šeit), vēlos to ieviest par tradīciju un tāpēc arī šogad rakstu. :)

Šogad sāksim otrādi un raksts būs par dekoratīvo kosmētiku.

Šogad krāsojos stipri mazāk par iepriekšējo gadu, jo seja mēdza niķoties un centos to lieku reizi neaiztikt. Tikai uz jūlija beigām viss nostabilizējās.
Mani šīsvasaras favorīti ir šādi:

Tonālie līdzekļi, pūderi, bronzeri, vaigu sārtumi un hailaiteri.

  • Mans mīļotais Lancome Teint Miracle tonālais krēms, tonī 005. Paspēju palietot līdz iedegu un ar nepacietību gaidu rudeni un ziemu, lai to atsāktu lietot un tad jau būs arī atsauksme.
  • Maybelline Dream Fresh BB krēms, bija favorītos arī pagājušajā gadā un es nepārstāju to lietot, gan ziemā, gan vasarā. Atsauksme >šeit<.
  • Maybelline Affinitone kompaktais pūderis, tonis 014, šo pūderi es arī lietoju cauru gadu un arī pagājušajā gadā tas bija manos favorītos. Atsauksme >šeit<.
  • Rimmel Stay Matte pūderis, tonī 01, labs pūderis. Ne velti ļoti daudz blogeru to slavē.
  • Maybelline Dream Terra Sun bronzeris, lietoju jau gadu un neesmu pat vēl pusē. Favorītos bija arī pagajušajā gadā. Atsauksme >šeit<.
  • ArtDeco vaigu sārtums, tonī 39, ilgu laiku plānoju to nopirkt un tagad tas ir mans favorīts. Sāku lietot vēl Inglot, bet to iegādājos tikai augustā. Atsauksme >šeit<.
  • Benefit High Beam hailaiteris. Vienkārši fantastisks līdzeklis! Atsauksme >šeit<.
 Skropsu tušas, acu ēnas, acu gēlveida kontūrlīnijas, acu ēnu bāze un šķidrā kontūrlīnija.
  • Nedaudz palietoju arī ArtDeco acu ēnas (dažādi raksti par tām >šeit<), bet tomēr tās nedominēja manā izvēlē.
  • Visvairāk dominēja Sleek acu ēnas. Tās es lietoju cauru gadu, bet ļoti birst iepakojumā uzņemot uz otas, to var redzēt bildē (pēc gada lietošanas). Atsauksme >šeit<.
  • Essence gēla laineris, tonis 02, lietoju ne īpaši bieži, bet tas ir vienīgais gēlveida laineris, kuru lietoju šobrīd. Atsauksme >šeit<.
  • ArtDeco acu ēnu bāze. Mans must have! Lietoju jau gadu un man nekas nežūst, viss ir kā jauns konsistences ziņā. Neesmu tikusi pat līdz pusei, kaut gan lietoju katru otro dienu stabili.
  • ArtDeco laineris, tonis 02, man iepatikās kā tas izskatās uzkrāsots pa virsu Essence lainerim, spīdums ir nenormāls, it īpaši tādās gaismā kā veikalā vai saulītē. Atsauksme >šeit<.
  • L'oreal Volume Million Lashes skropstu tušas, favorītos bija arī iepriekšējā gadā. Nevaru dzīvot bez šīs tušas, kā redzat, man jau ir 3 šo tušu veidi - melna, brūna un melna ūdensnoturīga. Atsauksme >šeit<.
Lūpu krāsas un citi lūpu produkti.
  • Maybelline Color Whisper lūpu krāsa, tonis 120. Lietoju, lai izlietotu. Tonis man ne īpaši patīk un ne īpaši piestāv. Atsauksme >šeit<.
  • Avon lūpu krāsa, man ļoti patīk šis nude tonis, bet noturība gan ne īpaši.
  • Vazelīni lūpām un ķermenim, visu uzrakstīju savā atsauksmē >šeit<.

3 komentāri:

  1. Lietoju Lancome, Sleek, Artdeco bāzi, Essence laineri, Maybelline color whisper. Esmu apmierināta.

    AtbildētDzēst
  2. Kur var iegādāties Artdeco acu ēnas?

    AtbildētDzēst