otrdiena, 2013. gada 3. septembris

Vasaras favorīti 2013 - Sejas kopšanas līdzekļi.

Pagājušā gada favorīti >šeit<.
Produktu nav daudz, jo par favorītiem varu nosaukt tikai šos.
Tāpēc šeit nav redzami sejas un acu krēmi, jo no tā, ko es izlietoju, es nevaru iedalīt favorītus, jo vēl joprojām esmu ideāla meklējumos.

Šīs vasaras favorīti sejas kopšanā man ir šādi:

  • L'oreal divfāžu kosmētikas noņēmējs, atrādu tukšu iepakojumu, jo ir beidzies, šis jau ir favorīts gadiem.
  • Чистая Линия sejas skrubis ar avenēm, patīk tik pat cik ar aprikožu kauliņiem.
  • Bioderma micelārais ūdens, vienkārši super līdzeklis! Kāpēc es par to nezināju jau agrāk?
  • Pien- Spa putas sejas mazgāšanai, lietoju jau kopš pavasara, man ļoti patīk. 
  • Himalaya sejas skrubis ar aprikožu kauliņiem, lietoju visu vasaru, lai izlietotu, nav nekāds wow!, jaunu nepirkšu, lai nedublētu ar citiem. Atsaukme >šeit<.
  • Чистая Линия sejas skrubis ar aprikožu kauliņiem, jau pagājušajā gadā rakstīju favorītos par šo, ir līdzīgs augstāk minētajām, bet ja jaizvēlas starp abiem, tad izvēlos šo, jo man vairāk patīk, kā attīra šis. Atsauksme >šeit<.
  • Bioderma Sebium Pore refiner, visu sajūsmu jau izpaudu atsauksmē >šeit<, noteikti pirkšu vēl!
  • Elpis tējas koka eļļa, mans must have. Jebkura firma, bet vajadzīga vienmēr. Par tējas koka eļļām es rakstīju >šeit<.
Veiksmīgu dienu! :)

2 komentāri:

  1. es jau labu laiku skatos uz Pien Spa produkciju, laikam būs jāpaprovē beidzot, ja jau citiem patīk :)

    AtbildētDzēst
  2. Ak, paldies, ka atgādināji, man ari vajag tējas koka eļļu iegādāt!

    AtbildētDzēst