sestdiena, 2013. gada 1. jūnijs

Arī man vienu bronzerīti :)

Šodien ļoti jauki pavadīju dienā ar draudzeni. Apmeklējām Galleria Riga, tur uz jumta terases ir daudz jauku restorāniņu. Arī mēs pabijām iemīļotajā GanBei.
Atklāju šodien fantastiski garšīgu saldējuma kokteili - Coconut lips.

Beigās mājās atvedu šādus kosmētiskos pirkumus.
  • L'oreal Nude Magique BB Cream, tonis Light
  • Maybelline Colorama nagu laka, tonis 51 (šobrīd atlaide, cena 0.96LS)
  • Maybelline Color Whisper lūpu krāsa, tonis 120 (šobrīd atlaide, cena 3.69LS)
  • Maybelline Fit me! bronzeris (kuru dod par pirkumu virs 7.99ls), tonis 100s
Vienu lūpu krāsu pirku es un vēl vienu draudzene, tāpēc es tiku pie maza bonusiņa - bronzera. :) Paldies manai draudzenei! ;*
Bronzerim bija pieejami 2 toņi, 100-tais un 200-tais, bet otrs bija ļoti tumšs. Es tomēr nolēmu ņemt gaišāko.

4 komentāri:

  1. Pilnīgi balta nagu laka?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Droši vien, lai klātu kā pamatu, lai cita laka nespīd cauri. :)

      Dzēst
  2. uz manis tas Loreal BB gaišākais tonis izskatās pēc Nutellas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sasmējos :D
      Man likās, ka arī būs pa tumšu šis BB Light, taču nē, tonis ir ok, bet man nepatika tā smacējošā ādas sajūta zem BB.

      Dzēst