ceturtdiena, 2013. gada 20. jūnijs

Orly Cutique kutikulas noņēmējs

Sveikas!
Šodien pastāstīšu par vienu brīnumlīdzekli, manu must have un visādi citādi foršu - Orly kutikulas noņēmēju.

Skan diezgan jocīgi - noņēmējs, drīzāk šķīdinātājs, jo to jau viņš tur dara, bet nu neiesim izgudrot velosipēdu. :))

Šo līdzekli, pirmo reizi, ieraudzīju vienas igauņu youtube videoblogeres video.
Noskatoties šo video, radās vēlme pamēģināt.

Tad nu tagad varu atzīt, līdzeklis tiešām ir fantastisks!

Man ir ar ko salidzināt, šodien es to darīšu ar krievu līdzekli par 1ls, kuram ir tieši tādi pati funkcijas.

Sākšu ar to, ka šīs līdzekli stabili nav domāts visiem eko, utt., faniem.
Skaidri un gaiši uz pudelītes ir rakstīts, ka tas satur sārmu.
Par to, kas ir sastāvā, spriest nevaru, neesmu ķīmiķis un, laikam, šoreiz izvēlos šo līdzekli patstāvīgai lietošanai dēļ tā, ka tas tiešām veic savu funkciju. Bet cik lasīju, tad runā, ka sastāvs ir visai draudzīgs, jo tajā ir ūdens un sesama sēkliņu eļļa.

Bet nu, kam interesē, sastāvs:
Water/Aqua, Potassium Hydroxide, Polysorbate 80, Sesame Oil, Carbomer

Ja jums nepatīk kutikulu izgriezt, tad šis līdzeklis ir tieši jums!
Kutikula ļoti skaisti atdalās un atliek to nokasīt ar apelsīna kociņu (manikīram domāto :)) ).

Līdzeklis ir ļoti ekonomisks.
Cena sanāk ideāla, ņemot vērā, ka šis līdzeklis, vismaz man, ir stabili uz gadu, lietojot reizi nedēļā.

Viens no galvenajiem punktiem, kāpēc šis līdzeklis ir mans must have ir tas, ka tas vispār nesausina nagus.
Ja kādreiz es domāju, ka nekas taču nenotiks, ja kāds no manikīra līdzekļiem sausinās nagus, nav taču ilgi jātur utt., tad tagad es saprotu, ka domāju nepareizi, jo ilgstoši lietojot tādus līdzekļus, es tagad esmu iedzīvojusies problēmās, mani nagi lūzt un šķeļas, kaut gan es neatceros, kad man būtu bijušas tādas problēmas.

Sākumā rakstīju, ka man ir ar ko salīdzināt. Jā, kad vēl bija veikali Eurokos, es tur iegādājos līdzīgu līdzekli, kura cena bija nedaudz pāri 1ls.
Tas mīkstināja kutikulu, bet par to, ka kutikula atdalītos, nebija pat runas.
Tāpēc pamēģinot šo Orly līdzekli, es biju pārsteigta, ka tādas lietas notiek! Tomēr kāda ir atšķirība starp parastajiem un profesionālajiem nagu kopšanas līdzekļiem.

Līdzeklis pieejams 18ml un 7,5ml tilpumā. Bet es neredzu jēgu pirkt lielo tilpumu, ja šis līdzeklis tiek izmantots tikai mājās, personīgai lietošanai.


Mans rezumē:
Ja godīgi, tad es nekad nebiju pievērsusi uzmanību nagu kopšanas līdzekļiem, tādā ziņā, ka ticēju, ka arī Drogās nopērkamie par 1-2ls labi dara savu darbu. Tagad es saprotu, ka maldījos un ne velti ir tādi veikali, kuros pārdodas dārgāki līdzekļi, nevis tas, ko var nopirkt parastajos veikalos. Šobrīd es vēlos vēl pamēģināt kādu Orly nagu stiprinošo laku.
Un vēl es esmu sapratusi, ka uz nagu kopšanas līdzekļiem nedrīkst ekonomēt (eļļas, kutikulu noņēmēji un stiprinātāji), jo kā jau rakstīju, arī mani vienmēr stiprie nagi šobrīd piedzīvo smagu periodu.

Veikals:
Oniks Beta

Cena:
3.13ls

9 komentāri:

  1. Piefiksēju!
    Man plānā iegādāties labu bāzi, stiprinātāju un vēl visādus nagu līdzekļus.
    Gribu tik vaļā no rievām uz viena naga.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es gribu vēl Orly Calcium Shield un Orly Nailtrition pamēģināt.

      Dzēst
  2. Man šīs jau sen favorītos, iedarbīgs un nagus netraumē. Labs!

    AtbildētDzēst
  3. ir šīs brīnumlīdzeklis arī man! ļoti patīk. salīdzinot ar dārgākām versijām, šīs vienalga ir mans favorīts!

    AtbildētDzēst
  4. kur atrodas oniks beta veikals? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dārzaugļu 1, Rīga Plaza, Damme

      Dzēst
    2. vēl ir Origo, Galerija Riga, t/c Mols
      visi veikali ir norādīti mājās lapā oniksbeta.lv

      Dzēst
  5. Paldies, noteikti nopirkšu šo! :)

    AtbildētDzēst