pirmdiena, 2013. gada 10. jūnijs

Maybelline Color Whisper lūpu krāsa, tonis 120 Petal Rebel

 Par šo lūpu krāsu blogos ir rakstīts jau simtiem reižu. Jau sen vēlējos pamēģināt, bet bija citas prioritātes un aiziejot uz veikalu vienkārši aizmirsu par to, ka vēlos pamēģināt šo lūpu krāsu.

Veikalā ļoti ilgi nevarēju izvēlēties piemēroto toni starp šo - rozā, un nude. Tagad, kādu laiku lietojot, secinu, ka nude tonis vai arī kāds cits būtu izskatījies labāk.

Pati lūpukrāsa ir laba, bet tonis man nepiestāv. Tāpēc drīz vien lūkošos pēc kāda cita toņa,

Tālāk svatči...





6 komentāri:

  1. Uz rokas labāk man izskatījās nekā uz lūpām.
    Bet ar toni mēģinu sadzīvot, vienā kārtā ir ok.

    AtbildētDzēst
  2. es sapratu, ka šis skaitās pie gaišajiem toņiem, bet uz lūpām izskatās tīri ''fuksijīgs''. mani maybelline whisper'i nepārliecināja, beigās nopirku loreal caresse. (rebel red401)

    AtbildētDzēst
  3. Man ir divi toņi no šīm
    210 Oh La Lilac - lietojama vienā kārtā, tad izskatās ok
    720 Mocha Muse - šis tonis man vienkārši ideāla:)

    AtbildētDzēst
  4. Es mēģināju uz lūpām Who whore it red-er? un man tas tonis baigi iepatikās. Lai arī tas ir sarkans, bet sazin kāpēc smuki izskatās uz lūpām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nemēģinu uz lūpām veikala paraugus. :( Man bail. :(
      Pērku uz dullo.

      Dzēst