otrdiena, 2013. gada 25. jūnijs

Schwarzkopf Palette Mouse Color, tonis 1200 - atsauksme un foto

Ikmēneša matu krāsošanas atskaite jau kļūst par tradīciju.
Pirmo atskaiti lasiet >šeit<, otro lasiet >šeit<.

Dzīvot kļuva garlaicīgi un ja es līdz šim teicu, ka Estel matu krāsai nekrāpšu, tad es to izdarīju.

Pie vainas bija tas, ka šobrīd šī Palette krāsa veikalos "Rimi" ir par 0.99ls (citi toņi par 1.99ls). Protams, ka es nenoturējos!

Tālāk parādīšu, kas tad nāk komplektā, kā šī krāsa jājauc un, protams, galarezultātu.

Komplektā nāk: krāsas pulveris, attīstošs losjons, kondicionieris, cimdiņi un instrukcija.

Garnier kondicionieris man patīk vairāk, bet cimdiņi šai krāsai komplektā ir labāki. Tādi izturīgi biezāki nekā parasti.

Sajaukšana:
Un šādi šī krāsa izskatījās manos matos:
Turēju matos 40 minūtes. Pēc 40 minūtēm putas matos izskatījās tumši pelēkas.

Un rezultāts:
Uzreiz piebildīšu, ka mati man ir tumši pelēkā/brūnā krāsā.
Pati krāsa, kas sanāca, man patīk, bet ar saknēm šī krāsa galīgi netika galā un atstāja tās tumši dzeltenīgā krāsā.
Protams, var spriest par to, ka brunetes nevar uzreiz krāsoties ar tik gaišu krāsu, bet es spriežu pēc tā, ka Garnier un Estel taču varēja manas saknes pataisīt vienādā krāsā ar pārējiem matiem, vai vismaz līdzīga.
Šeit, reāli, ir pilnībā 2 dažādi toņi - pelēks un dzeltens un dzīvē tas izskatās daudz trakāk, bildes to nespēj parādīt.

Tajā pat laikā, ja es krāsotu tumšus matus, tad es lietotu šo krāsu, jo tā tiešām ir ļoti ērta uzklāšanā, mājas apstākļos.

Tā kā secinājumu mēs varam veikt šādu - ja Jūs vēlaties kardināli mainīt matu krāsu no tumša un gaišu, tad padomājiet, pirms pirkt šo krāsu. Iesaki tomēr aizstaigāt līdz frizieru veikalam.

Es pirku:
Hipermārketa Rimi, cena ar atlaidi - 0.99ls.

1 komentārs:

  1. Es visu laiku krāsoju matus ar 465. toni- šokolādes brūns. Ļoti patīk krāsa un vienmēr nokrāso. Ne par ko nemainu :)

    AtbildētDzēst