otrdiena, 2013. gada 4. jūnijs

Maijā izlietotie produkti

Labrīt!
Šodien atrādu savus, maijā izlietotos, produktus.
 
1.Elite vannas sāls ar kumelīšu aromātu.
2. Isana nagu lakas noņēmējs - komentārus neprasa. Tiem, kam der, tie lieto. Šobrīd Drogās laba akcijas ar klienta karti. Cena ap 0.60ls.
3. L'oreal Elvital matu serums - lielisks serums. Pāris mēnešos kļuvis ļoti populārs blogos. Atsauksme >šeit<.
4.Nivea ķermeņa losjons - beidzot es to piebeidzu! Atsauksme >šeit<.
5.Blanx zobu pastas, 3 dažādi veidi. Lūk tik mums ar vīru izgāja mēneša laikā. :))) Būs arī atsauksme.
6. Maybelline Affinitone kompaktais pūderis. Beidzot esmu to piebeigusi. Pūderis ļoti labs, mans favorīts. Ir jau nākamais iepakojums. Atsauksme >šeit<.
7. Чистая Линия sejas skrubis ar aprikožu kauliņiem. Jau gandrīz gadu mans favorīts. Arī ir jau nākamais iepakojums. Atsauksme >šeit<.
8. L'oreal divkāršais kosmētikas noņēmējs. Mans must have jau gadiem. >Šeit< mēs apspriedām, kurš iepakojums labāks.
 
Nav daudz, bet ar mīlestību. :)))
 
Kurus no šiem produktiem esat lietojuši Jūs? Varbūt kāds ir jūsu must have, vai arī galīgi nepatīk?

6 komentāri:

  1. esmu lietojusi šo zobu pastu, bet mēneša laikā 3 gb.!!!! cik reizes dienā jātīra zobi, lai to panāktu? :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Katrs 2 reizes dienā. )))
      Pats drausmīgākais, ka vīram - aktīvam smēķētājam un kafijas dzērājam, rezultāts labāks nekā man! :)))

      Dzēst
  2. Esmu lietojusi visu izņemot pūderi un vannas sāli. :)

    AtbildētDzēst
  3. man gan skrubis vairs kaut kā nepatīk, lietoju ķermenim, bet ļoti patīk loreal noņemējs, vannas sāls un nagu lakas noņemējs :)

    AtbildētDzēst
  4. Divfāžu loreal ir arī mans favorīts :) Blanx zobu pastas arī ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst