sestdiena, 2013. gada 22. jūnijs

Nagu laku glabāšana un organizācija. Mana pieredze.

Šobrīd man ir sācies organizācijas un reorganizācijas periods, tāpēc arī raksts par to, kā es glabāju savas nagu lakas.

Nagu laku man nav daudz, jo tikai nesen, pēc ilgu gadu pārtraukuma, es atsāku vākt savu nagu laku kolekciju.

Kā ir organizētas un uzglabātas manas nagu lakas, lasiet tālāk...

Dekoratīvās nagu lakas un kopjošās nagu lakas es uzglabāju atsevišķi.
Augstāk bildē jūs redzat groziņu ar dekoratīvajām. Aug nagu laku skaits, lielāks paliek groziņš.
Groziņš pirkts veikalā Prisma, cena - 0.59ls.

Nagu laku man ir maz un ir pat tādas, kuras es vēl joprojām neesmu pamēģinājusi.

Un šis ir groziņš, kurā ir man manikīram nepieciešamie līdzekļi un kuru ir ļoti ērti staipīt pa māju uz vajadzīgo vietu.

Groziņš pirkts veikalā Prisma, cena 0.39ls.

Abi groziņi stāv manā kosmētikas skapī aiz durvīm un atnākot ciemos nevienam acīs nekrīt.

Ceru, ka vēl kāda no blogerēm saņemsies un parādīs savu kosmētikas/nagu laku uzglabāšanu! :)

5 komentāri:

  1. Es jau gribēju rakstu veidot, bet man bail, ka mani sauks par trako :D

    AtbildētDzēst
  2. man joprojām ir gels uz nadziņiem, bet kolekcija aug ļoti ātri :)
    labs organizācijas veids!

    AtbildētDzēst
  3. Interesanti :) es arii labpraat izveidotu tadu rakstu kaut kad nakotnee :)

    AtbildētDzēst
  4. aizvakar arī sakārtoju beidzot savas nagu lakas un citas nagu lietas, tagad tam ir veltīta vesela atvilktne manā skaistuma skapītī :D

    AtbildētDzēst
  5. Centīšos nedēļas nogalē pieķerties savām lakām un tad jau arī atrādīšu. :)

    AtbildētDzēst