ceturtdiena, 2013. gada 27. jūnijs

Schwarzkopf OSiS+ Flatliner Form Flattening Iron Serum - atsauksme

Mans absolūtais favorīts un must have!
Pirmo reizi pamēģināju vēl skolas laikā.
Jā, jau gadus 10 taisnoju matus... diemžēl...

Jau toreiz man šis līdzeklis iepatikās, bet tā kā tas nav brīvi nopērkams Drogās un līdzīgos veikalos, tad neiespringu un mēģināju citus, bet tomēr atgriezos pie šī un šobrīd neplānoju ko mainīt.


Ražotājs:
+200°C karstumizturīgas sastāvdaļas
+ Maksimāli gluds rezultāts
+ Noturīgs gludu un mirdzošu matu efekts
+ Aizsardzība no mitruma
+ Nogludina un samazina matu spurošanos cirtainos un lokainos matos
+ Izlīdzinošs efekts matiem ar dažādām porainības pakāpēm
+ STIPRA fiksācija.

Lietošana:
Lieto sausos vai mitros matos. Sausos matos: izžāvē matus un pirms gludināšanas uzsmidzina uz šķipsnas, kuru vēlaties gludināt. Mitros matos: pirms žāvēšanas izsmidzina visos matos un gludina sausus matus.

Mans viedoklis:
Man ir ļoti pūkaini un diezgan plāni mati, jebkura taukainība (krēmveida vai losjonveida aizsarglīdzekļu lietošana) ir uzreiz redzama.
Šis līdzeklis vispār netauko manus matus. Nepadara tos smagus un, kad tie ir izžuvuši, vispār nav ne miņas no tā, ka kaut kas būtu matos.
Nešaubos arī aizsardzībā, man ir normāli mati, neskatoties uz to, ka es tos bieži taisnoju un krāsoju gaišā krāsā.
Vēl man patik tas, ka mitrā laikā mati nesāk pūkoties, bet tikai tad, ja smidzina, ja tiec zem kārtīga lietus, tad, protams, nekas nepalīdzēs.
Iepakojums(200ml) pietiek ilgam laika, man tas ir vismaz pusgads, ja ne vairāk.

Veikals:
Frizieru veikali, piemēram, Frizieru Serviss vai arī viņu i-net veikals - http://www.4hair.lv kur šobrīd šis līdzeklis ir par supercenu - 4.68ls

Cena:
Bez atlaides 6-7ls

Iesaku nopirkt, ja ir vēlme pamēģināt ko jaunu.

2 komentāri: