otrdiena, 2013. gada 10. decembris

China Glaze no ebay.com: Iesaku pārdevēju!

Netīšām atradu pārdevēju, pie kura China Glaze nagu lakas var nopirkt lētāk (es nerunāju par laiku, kad Oniks Betā ir atlaides, tad sanāk aptuveni vienāda cena).

Par šo nagu laku es samaksāju 6.75$ No kartes man noņēma 3.51LS

Nolēmu veikt pasūtījumu, lai paskatītos vai laka vispār atnāks un cik ilgā laikā....

Nagu laka bija ļoti rūpīgi iesaiņota, piegādes laikā nekas nav cietis!

Pasūtījumu veicu 24.11.2013, laka atnāca 10.12.2013.
Pārdevējs ir no Amerikas.
Bija arī izsekošanas numurs, tiesa kopš 28.11 nekas tur neatjaunojās.

Pārdevējs: nailswestcom un viņa >veikals<

P.S. Pirms sūtīšanas noteikti paskatieties swatchus iekš google.com :)

5 komentāri:

  1. Es taču teicu, ka atnāks! Es arī šodien saņemu savas nagu lakas!
    Starp citu, ja ir izsekošanas numurs un informācija amerikaņu mājas lapā vairs neatjaunojas, to var pārbaudīt Latvijas pasta mājas lapā! Tā es uzzināju, ka paka jau ir Latvijā. Tas ir sadaļā "Meklēt sūtījumu", ievadi to numuriņu un redzi, kas notiek ar paku.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par info! Nezināju. :)
      Kādas lakas tu biji pasūtījusi?

      Dzēst
    2. sūtīju Essie nagu lakas no rudens kolekcijas, atnāca arī divās nedēļās, diezgan ātri.

      Dzēst
    3. Kur tu sūti Essie lakas?
      Atsauksme arī būs? Es gaidīšu! :)))

      Dzēst
    4. šodien eju uz manikīru, tad jau atsākšu krāsot nagus :)).
      Blogā parādīšu ko saņemu, pēc tam jau būs atsauksmes.
      Sūtīju no enchantedbeautyspot, piegāde šīm pārdevējam diezgan zemā, bet ar izsekošanas numuriem.

      Dzēst