pirmdiena, 2013. gada 2. decembris

GUERLAIN Noir G skropstu tuša, tonis 01 Noir

Šo miniatūru ieguvu >šajā pirkumā.<

Guerlain smaržo pat skropstu tušas!

Kaut gan neesmu turējusi rokās oriģinālo iepakojumu, bet šis miniatūras iepakojums arī ir ļoti skaists, ērts un ar odziņu, bet ir arī mīnus - paliek pirkstu nospiedumi.

Miniatūras tilpums ir 3.5g. oriģināla - 6.5g. tātad gandrīz puse.

Oriģināli izskatās šādi.

Otiņa klasiska, nekādu gumijas brīnumu.
Man patīk un ir arī ērti uzkrāsot. Tieši miniatūras mīnus ir īsais kātiņš, tas nedaudz traucē. Bet kā redzam, oriģināli ir garais kātiņš, kā jau visām skropstu tušām.

Kā jau minēju, tušai ir patīkama smarža. Man tas liekas milzīgs plus, jo pati esmu sastapusi tušas, kuras krāsojot ir jāaizspiež deguns, jo paelpot nav iespējams.

Tušas noturība ir laba, visa diena bez problēmām. Nebirst.
Viegli notīrās.

AR <-------> BEZ
Man patīk un, kad beigsies miniatūra, noteikti izskatīšu variantu par šīs tušas oriģināla iegādi!

Veikali:
Stockmann
Feelunique.com
u.c.

7 komentāri:

  1. Wow, kāda Tev skaista un neparasta acu krāsa! Efekts arī ir labs, vispār, man jādomā ir par jaunās tušas pirkšanu, pat nezinu uz kuru pusi skatīties. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Nekad nebiju pievērsusi uzmanību savai acu krāsai :))

      Dzēst
  2. Nevaru atturēties nenokomentējot tavu acu krāsu. Ļoti reta un skaista!

    AtbildētDzēst
  3. Miniatūras iepakojums tiešam ļoti labs! Un tev ir tik skaistās acis!

    AtbildētDzēst
  4. Jā, piekrītu Velvet, acies tev dievīgas!

    AtbildētDzēst