trešdiena, 2013. gada 11. decembris

RICH Pure Luxury Argan Oil matu struktūru atjaunojošs eliksīrs

Šo eliksīru iegādājos Baltic Beauty izstādē. Konsultante man to ieteica, kad teicu, ka vēlos kaut ko matu galiņiem (mana mīļotā L'oreal eļļiņa jau sāk iet uz beigām).

Cena bija laba, ilgi nedomājot paklausīju konsultanti un ņēmu šo!

Izvēle bija starp šo eliksīru un zīda eļļas serumu.
Konsultante teica, ka matu galiņiem labāk palīdzēs šis.

Skaista stikla pudelīte ar ērtu plastmasas dozatoru.
Ļoti ekonomiska, jo pat man vienu reizi piespiežot, daudzums, kas iznāk ir par daudz. Tāpēc cenšos spiest ļoti lēnām, vai nu nesmērēju visu matos.

Ražotājs: 
Īpašās arganeļļas eliksīrs, kas atjauno matu struktūru. Atjauno matu elastību, mitruma līdzsvaru un dzīvesspēku. Piedod mirdzumu un mazina krāsas izbalēšanu. Palēlina matu novecošanas procesu.
Lietošana: Ieklāt mitros vai sausos matos. Ieveido pēc vēlēšanās.

Lietoju pēc matu mazgāšanas, ieklājot mitros matos uz galiņiem un nedaudz augstāk, bet ne saknēs.

Mans viedoklis:
Šis eliksīrs man ir daudz par "treknu". Mati pēc ieklāšanas un izžūšanas ir tādi kā nedzīvi, dīvaini spīd. Tāda sajūta, ka efekts ir tikai vizuāli.
Ja pēc Loreal eļļiņas mati ir tādi mīksti, patīkami un var just, ka eļļa strādā arī iekšā, tad šeit ir sajūta, ka mati ir pārpildīti ar visādiem silikoniem un citiem "labumiem". Man kādreiz tāds efekts rodas no atsevišķiem balzamiem un maskām.

Maniem plānajiem matiem šī eļļa ir daudz par biezu un pārāk taukaina.

Veikals un cena:
Es pirku izstādē par 5ls.
Pārdodas Stockmann un salon24.eu par 8.90ls  un citos t/c.

4 komentāri:

  1. Arī iegādājos šo eļļu Baltic Beauty, bet neesmu paspējusi vēl sākt lietot :(
    iet vēl vecā eļļiņa :P man ir diezgan biezi mati, cerams man patiks :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka bieziem matiem ir tieši laikā! Būs super!
      Tikai uzmanīgi ar dozēšanu. :)

      Dzēst
  2. Es uz šo eļļu BB izstāde skatos un grozu rokās katru gadu. :) Ļoti patīk iepakojums, bet esmu iemīļojusi savu Echosline zīda proteīnu serumu (arī diezgan trekns, bet iesūcas matā labi), tad vienmēr kaut kā šim paeju garām. Man līdzīgas sajūtas bija pēc Mil Mil maskas, mati kā nemazgāti, pārāk daudz visādu ''labumu'' sastāvā, kurus mats nespēj uzņemt.

    AtbildētDzēst
  3. Arī man šī eļļa nederēja, pēc tās mati izskatās kā nemazgāti, taukaini.

    AtbildētDzēst