ceturtdiena, 2013. gada 5. decembris

Lancome Teint Miracle tonālais krēms, tonis 005 Beige Ivoire

Beidzot esmu saņēmusies uzrakstīt atsauksmi par šo tonālo krēmu.
Gaidīju rudeni, lai varētu izmēģināt ne tikai vasarā.

Diezgan populārs blogeru vidū, pēc kārtējiem rakstiem arī es pievērsu uzmanību tieši šim.

Sūtīju internetā, tāpēc ilgi nevarēju izlemt kādu toni ņemt. Beigās Kolonnā iztestēju un tik un tā paņēmu gaišāku, jo baidījos, ka rudenī/ziemā man būs par tumšu.

Rezultātā ar toni esmu apmierināta, jo tas vēl arī pielīdzinās sejas ādai un nav kā maska.



Pudelītei ir skaists dizains. Pati pudelīte no stikla, vāciņš no biezas plastmasas. Arī dozators ir plastmasas.
Spiežas viegli un ar diviem spiedieniem man pilnībā pietiek.


Ražotājs:
Vieglajā, gaisīgajā tonālā krēma Lancome sastāvā ir 10 reizes mazāk pierasto matēto piedevu ātrai uzklāšanai un aptuveni 40% mitrinātāja, lai 18 stundu garumā āda tiktu dziļi mitrināta. Dienu pēc dienas Teint Miracle uzlabos ādas stāvokli. Saules aizsardzības faktors SPF 15 pasargās no ultravioletajiem stariem. Tonālais krēms bagātināts ar nomierinošu jutekliskās rozes ekstraktu, kas turpina kopt sejas ādu arī pēc meikapa noņemšanas. Piemērots jūtīgai ādai.


Sastāvā ir spirts, bet to es jau biju izlasījusi pirms pirkšanas, tāpēc nebiju pārsteigta.
Man tas nav tik svarīgi, jo nelietoju tonālo krēmu 24h/7d. Tiem, kam tas ir svarīgi, tad, diemžēl, šis krēms nederēs.

Sastāvs:


Tonālajam krēmam ir ļoti šķidra konsistence. Tajā pat laikā tas klājas ļoti viegli un "slīd ka pa sviestu".
Neveido maskas efektu,  pēc minūtēm 5-10 jau nav redzams, jo ir izlīdzinājies ar sejas ādas toni un struktūru. Manas poras neaizsprostoja, izsitumi neparādījās.


Nav matēts, bet piešķir ādai dabisku mirdzumu. Noturība ļoti laba, līdz pat vakaram.

Ir arī mīnuss. Ja ir izteikti sausas ādas pleķīši utml., tad šis krēms to izcels.

Mans viedoklis: Labs tonālais krēms, tikai sastāvs varēja būt iepriecinošāks.
Pirkšu vēl, ja nebūšu atradusi ko citu, ko vēlos pamēģināt.

Lietošanas laiks: 5 mēneši

Veikals, cena: 

Es pirku feelunique.com , kopā ar atlaidēm samaksāju ap 21ls.
Ir arī Kolonna, Douglas un Stockmann veikalos, cena pie 32ls.

2 komentāri:

  1. Aha, tagad ir pats laiks tonāliem līdzekļiem, lai āda "nesaltu".

    AtbildētDzēst
  2. Vai, tas tik smuku āda pataisa! Ļoti labs izskatās! ;)

    AtbildētDzēst