pirmdiena, 2013. gada 30. decembris

Izlietotie produkti decembrī!

Šī gada pēdējais tukšās taras raksts.
Ķeramies klāt! :)

  1. Ceano Cosmetics sejas krēms normālai sejas ādai - krēms patika, bet smarža ir vienkārši atbaidoša. Vairāk nepirkšu tikai dēļ smaržas.
  2. Coral līdzeklis kutikulām - atradu starp nagu lakām. Beidzies termiņš un tā arī neesmu lietojusi. Nav ko aizņemt vietu!
  3. Catrice Evolution to revolution skropstu tuša - atsauksme >šeit<.
  4. Kaut kāda nagu laka, pirkta Maxima veikalā jau pirms gada vai vairāk. Tā arī neesmu lietojusi. Atbrīvoju vietu.
  5. Oriflame Studio Artist konsīleris - patika. Izlietoju visu līdz pēdējam. Atsauksme >šeit<.
  6. Oriflame acu kontūrzīmulis - jau sen aplauzts, bet bija žēl mest laukā. Atsauksme >šeit<.
  7. L'oreal Professionel šampūns - dievinu!!! Noteikti pirkšu vēl. Atsauksme >šeit<.
  8. Maybelline express nagu lakas noņēmējs - šo vinnēju giveaway, par ko esmu ļoti pateicīga, ka izdevās šo izmēģināt. Otro reizi nepirktu, jo es domāju, ka tās ir manas izdomas, ka nagi pēc ilgstošas lietošanas sabojāti, bet kad krievu blogeru rakstos izlasīju to pašu, šaubas atkrita. Laikam tiešām, šis ir ātrais variants, ne ilgstošai lietošanai.
  9. Ceano Cosmetics vannas sāls - tukšs jau otrais iepakojums. Ļoti patīk! Mammu, uzdāvini man vēl!!! :)))
  10. Rexona dezodorants - patīk jau gadiem.
  11. Oriflame grima bāze - stāvēja ilgi, ir izlietots gandrīz viss iepakojums, bet tomēr nedaudz palika. Atsauksme >šeit<.
  12. Kaut kāda pincete no Drogām - iepatikās ērtais kātiņš, bet reāli pamēģinot, sapratu, ka mums nav pa ceļam. 
Tādi lūk mani izlietotie produkti! Kaut ko no šiem esat mēģinājuši? Kā patika?

2 komentāri:

  1. Nopirku ar sev to konsileri, bet man tas tonis nedaud nesaplust ar isto adas toni (tads pats ka Tev bija), bet ta pec konsistences jau patika.
    man sis nagu lakas nonemejs jau stav nelietots menesiem. jaa, prieks atras notirisanas ok, bet tagad nezinu.. saakumaa dievinaju, bet tagad laikam tikai stav prieks izlietosanas. :)

    AtbildētDzēst
  2. Daudz kas izlietots! Mans raksts būs jau nākamgad :))

    AtbildētDzēst