svētdiena, 2013. gada 22. decembris

Saņēmu paciņu no iherb.com

Youtube biju redzējusi vairākus video par to, ka sajaucot šis eļļiņas un ieklājot matos, mati ļoti labi aug. Tad nu arī es nolēmu uztaistīt eksperimentu, par to pastāstīšu pēc dažiem mēnešiem, kā gāja.

Pasūtīju tikai divas šīs eļļas:
 Paciņa tika izsūtīta 24.11.2013, saņēmu 21.12.2013.

P.S. Argana eļļa bija nedaudz izlijusi, jo bija sācis skrūvēties nost korķītis.
Starp citu, redzēju, ka Krievijā, visu piegādā vēl atsevišķi iepakotos plastikāta maisiņos. Pat ziepes par 3$. Es ne reizi neesmu saņēmusi tā iepakotus produktus.

5 komentāri:

  1. Forši pirkumi! Man gan vienmēr viss ir atnācis sapakots atsevišķos maisiņos, laikam kā kurš saiņotājs trāpās! :D

    AtbildētDzēst
  2. Mjā, nedaudz dīvaini. Nesen atnāca paciņa un maziņais pretsaules krēma paraudziņš bija iesaiņots atsevišķā maisiņā, toties kad sūtīju iepriekš (pirms gada vai pusotra) mans Thayer's Rose Petal toniks bija ne tikai ar saplīsušu vāciņu, bet vismaz 1/4 bija jau izlijusi...

    AtbildētDzēst
  3. Man arī vienmēr viss ir atnācis iepakots...

    AtbildētDzēst
  4. Sen neesmu neko no viņiem sūtījusi, tāpēc par iepakošanu nav ko teikt, bet gaidīšu atsauksmi par efektu :)

    AtbildētDzēst
  5. Man iepriekšējā sūtījumā gandrīz viss bija sapakots atsevišķos aizspiežamajos maisiņos, arī ziepes. Vienīgi lūpu balzami gan bija atsevišķi :)

    AtbildētDzēst