trešdiena, 2014. gada 8. janvāris

Buyincoins nebeidz pārsteigt :)

Nolēmu sašķirot savas nagu lakas pēc firmām, tāpēc pasūtīju vairākas "margrietiņas". Tas, kādā veidā buyincoins nodrošina drošu piegādi, mani vienkārši pārsteidza. :)))
Sīkāk visu varat redzēt bildē :)

Tāpēc es biju izbrīnījusies, ka lietai, kuru var vienkārši iemest paskastē, jāiet pakaļ uz pastu. Iepakojums bija vienkārši milzīgs. :))

7 komentāri:

  1. Forši, arī burbuļplēves mīļiem prieks! :D

    AtbildētDzēst
  2. Nesen izlasīju joku, ka burbuļplēves rūpnīcā pieņem darbā tikai cilvēkus ar ļoti stipru gribasspēku :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šitas ir tik smieklīgi! Nu tātad, es tur nevarētu strādāt, tas ir noteikti! :D

      Dzēst
  3. Forši izskatās! Man arī tādas ir, bet nav visai ērti.
    Arī tagad domāju pašķirot nagu lakas :))

    AtbildētDzēst
  4. cik ilgā laikā tev atnāk paciņa no buyincoins?

    AtbildētDzēst
  5. Es sev visu laiku saku, ka šīs man ir jānopērk, bet kā nesaņemos tā nesaņemos!

    AtbildētDzēst