trešdiena, 2014. gada 22. janvāris

~*SPRING wishlist*~

Nebrīnieties, ka es publicēju jau pavasara wishlist, tādā veidā es piesaucu silto laiku. :)))

Jokus pie malas, pastāstīšu par savu wishlist.

Šoreiz nolēmu nerakstīt daudz produktus un nepievienoju tos, kuri ir must have vai tādi, bez kuriem nu nekur.
Šoreiz šeit tikai tie, ar kuriem es vēlos sevi palutināt :)

  • Kerastase Elixir Ultime eļļa matiem (neesmu vēl nopirkusi, jo gaidu, kad beigsies tās, kuras lietoju šobrīd un, ak jel, man uz Ziemassvētkiem uzdāvināja jaunu (nu jau lietošanā ir 3).
  • Dior Lip Maximizer - vēlos vienu no Dior lūpu produktiem, vai nu šo vai nākamo.
  • Dior Lip Glow - lasiet augstāk. 
  • Clarins Lotus Face Treatment Oil - arī jau velkas līdzi no iepriekšējie wishlist.
  • Sleek iDivine acu ēnu palete - vēlos kaut ko jaunu, vecā jau kārtīgi palietota.
  • Guess saulesbrilles - vēlos pavasarī iegādāties jaunas brilles, nezinu vai tieši šīs firmas, bet uz doto brīdi iemīlējos tajās, ieraugot veikalā. Jebkurā gadījumā jaunas brilles vajag!
  • The Beat - šis attiecas uz Valentīndienu, vīrs man dāvina jaunus aromātus uz šiem svētkiem un šogad esmu pieskatījusi šo, vai nākamo.
  • Versace Yellow Diamond - viens no šīs sērijas man jau ir (tumši brūnais), bet patīk arī šis dzeltenais aromāts un arī gaiši rozā.

35 komentāri:

  1. O, tavā višlistā ir manas mīļākās smaržas - The Beat. Ļoti, ļoti patīk. Kārtējā pudelīte nupat ir beigusies un ceru drīzumā tikt pie jaunas.

    AtbildētDzēst
  2. Es jau arī gaidu pavasari :). labs wishlists! Es sev arī gribu jaunās saulesbrilles, tikai neesmu izvēlējusies vēl kādus :))

    AtbildētDzēst
  3. mmm, es arī gribētu Dior Lip Glow, parāk daudz laba dzirdēts par to! ;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši par lūpu krāsu?
      Es arī lasīju labas gan par to, gan par otru, tāpēc nevaru izvēlēties ar ko sākt. :)

      Dzēst
  4. Man arī the Beat smaržu plauktā- nav gan vis, vis vismīļākās smaržas, bet šad tad patīk. Un noturība arī ļoti laba. Un, saulesbrilles man arī jau noskatītas - pietiekami neklasiskas un interesantas- pavasarim :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Taisiet veidot rakstu par savu wishlist? Būtu interesanti paskatīties kas tās par brillēm :)

      Dzēst
    2. Man slinkums photoshop 'ā to visu griezt un likt. tu kur taisi? Polyvore?

      Dzēst
    3. o, mani arī interesē kur foto kolāžu var uztaisīt :)

      Dzēst
  5. Forši, mans kosmētiskais višlists arī jau gatavs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas ir tas Holiday wishlist vai vēl kāds cits?

      No tava es gribētu visu izņemot meteorītus :)

      Dzēst
    2. Nē, jau sastādīju sarakstu no pavasara kolekcijām. :)
      Man uz svētkiem uznāca kosmētiskais panīkums, no holiday višlista man ir tikai Chanel laka. :)

      Dzēst
  6. Tieši nesen pasūtīju dior lip maximizer no escentual :) Vēl gaidu savu paciņu, bet nu tik grūti sagaidīt! Drīz jau būs 2 ned apkārt. :)
    Noteikti būs arī atsauksme. Ļoti ceru, ka man patiks.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kuru tu ņēmi? Rozā vai oranžīgo toni?

      Dzēst
    2. Man ir ar rozā toni,jau kāda 3šā pēc kārtas.Nu ir jau forša,bet neteiktu,ka baigais vov efekts.Pērku vairāk ieraduma pēc.Kad šī beigsies .pirkšu beidzot ar oranžo toni.

      Dzēst
  7. Un man liekas, ka escentual viņš ir lētāks, nekā feelunique :) Tikai nezinu kā fq ar piegādes maksu? varbūt izlīdzinās cenas?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja ņem vairākus produktus, tad sanāk lētāk ar visu piegādi, bet ja vienu, tad aptuveni tas pats.

      Dzēst
    2. Nu jā, man bija samērā paliela paciņa.. :)

      Dzēst
    3. cik fq piegāde?

      Dzēst
    4. principā, pasūtot no Escentual sanāk lētāk tikai ja pasūtījums sastāv no vairākiem produktiem, ja pasūti vienu, tad cena sanāk līdzīgā kā feelunique. Un bonuss Escentual veikalā ir tāds, ka viņi pie mums sūta gan nagu lakas, gan smaržas

      Dzēst
    5. feelunique bezmaksas piegāde sākot no 10 mārciņām

      Dzēst
    6. fq piegāde bezmaksas.
      Bet Troya teica, ka vini atrodas uz kaut kādas salas, kas it ka nav ES (ja pareizi sapratu) un vai pie lielākām pakām nav nodoklis?
      Bet tie tikai mani minējumi.

      Dzēst
    7. Ļuba,par smaržām no escensual,tur nebūs gadījumā liela piegādes maksa,biju salikusi grozā preces un vienam krēmam bija norāde,ka sūtīt var tikai ar sauszemes tranportu un piegāde bija kaut kur ap 20£,ar smaržām gadījumā nav tā pat?

      Dzēst
    8. Tikko mēģināju, ieliku smaržas grozā, piedāvā maksāt par piegādi 4.95 un valsts man ir izvēlēta Latvija. Viņiem nesen mainījušies piegādes nosacījumi, piegādes maksa kļuva nedaudz lielākā, bet sāka visu piegādāt pa Eiropu.

      Dzēst
    9. Nu ta vispār super,kaut gan neesmu cenas smaržām skatījusies,vai ir lētāk!Varbūt arī atkarīgs,kādās noliktavās tā prece,Cadalie krēmam gan man neļāva izvēlēties 4.95 piegādi!Un vēl liels pluss ir,ka pie viņiem Clarins ir pieejams,pārējos saitos neesmu manījusi un cenas arī labas,pirku pūderi pie mums par 36ls,tur ap 23ls sanāk,nezināju agrāk,būtu pasūtījusi.

      Dzēst
  8. a no escentual, parsniedzot kaut kaadu summu ir nodoklis?

    AtbildētDzēst
  9. Forš sarakstiņš! Patīk Dior Lip maximizer- visu laiku grieju lidz atradu labāku maximiser par šo. Bet par manu atradumu vēlāk ;) sleek paletes man ar ljoti patīk :) un bright cristal ir super labas! Oi- saules brilles šogad noteikti vaidzēs jaunas! :)) jāsāk medīt labākās cenas :))
    P.s. Tā kā Latvijā Clarins eļļas nav pieejamas, kur domā sūtīt? :))

    AtbildētDzēst
  10. Clarins eļļa man arī sarakstā,tikai nevaru izdomāt Lotosu vai Orhideju ņemt,āda taukaina,bet pēc ziemas gribētos ko maigāku,domāju pagaidām.The beat man arī patīk,nesen ilgi veikalā domāju starp lancome tresor in love un thebeat,bet tomēr nopirku Lancome. ;)

    AtbildētDzēst
  11. Jā, es arī esmu domājusi par Clarins eļļu!

    AtbildētDzēst